Mokomosios pramonės procesų valdymo įrangos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras
111963995
Staniūnų g. 68, 36143 Panevėžys
Panevėžys
36143
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Galiauskienė
Telefonas:
+370 45431337
El. paštas:
projektai@pprc.panevezys.lm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.panprc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2899
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=615665Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=615665&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokomosios pramonės procesų valdymo įrangos pirkimas
Nuorodos numeris:
2022
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mokomoji gamybos linija su mobiliais robotikos įrenginiais, manipuliatoriumi, sandėliavimo, rūšiavimo moduliais -1 kompl.; Modulinių stočių mechatroninė mokomoji sistema – 1 kompl.; Automatinių sistemų treniruoklis – 1 kompl.; Universalūs valdymo pultai su programine įranga – 8 kompl.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1093832.64
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokomosios pramonės procesų valdymo įrangos pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Staniūnų g. 68, Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokomoji gamybos linija su mobiliais robotikos įrenginiais, manipuliatoriumi, sandėliavimo, rūšiavimo moduliais -1 kompl. Prekių specifikacija nurodyta Konkurso sąlygų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 337429.44
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių priežasčių gali būti pratęstas vieną kartą iki 30 (trisdešimt) dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro plėtra viešojoje įstaigoje Panevėžio profesinio rengimo centre“ Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Modulinių stočių mechatroninė mokomoji sistema
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Staniūnų g. 68, Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Modulinių stočių mechatroninė mokomoji sistema – 1 kompl. Prekių specifikacija nurodyta Konkurso sąlygų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 272727.28
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių priežasčių gali būti pratęstas vieną kartą iki 30 (trisdešimt) dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro plėtra viešojoje įstaigoje Panevėžio profesinio rengimo centre“ Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Automatinių sistemų treniruoklis
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Staniūnų g. 68, Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Automatinių sistemų treniruoklis – 1 kompl. Prekių specifikacija nurodyta Konkurso sąlygų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 214876.04
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių priežasčių gali būti pratęstas vieną kartą iki 30 (trisdešimt) dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro plėtra viešojoje įstaigoje Panevėžio profesinio rengimo centre“ Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Universalūs valdymo pultai su programine įranga
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Staniūnų g. 68, Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Universalūs valdymo pultai su programine įranga – 8 kompl. Prekių specifikacija nurodyta Konkurso sąlygų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 268800.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių priežasčių gali būti pratęstas vieną kartą iki 30 (trisdešimt) dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro plėtra viešojoje įstaigoje Panevėžio profesinio rengimo centre“ Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktš Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančia, kad tiekėjopašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 staripsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamente (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimus laimėtojus, tik iš jų bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimus laimėtojus, tik iš jų bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko, kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 2 (du) procentai pradinės sutarties vertės. Jei Tiekėjas nepateikia Sutarties užtikrinimo per nurodytą laikotarpį, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Negali būti nurodyta, kad garantas atsako tik už tiesioginių nuostolių atlyginimą. Garantas neturi teisės reikalauti, kad Pirkėjas pagrįstų savo reikalavimą. Pirkėjas pranešime garantui nurodys, kad Sutarties užtikrinimo suma jam priklauso dėl to, kad Tiekėjas iš dalies ar visiškai neįvykdė Sutarties ir (arba) ji buvo nutraukta dėl Tiekėjo kaltės. Sutarties užtikrinimas turi galioti 1 (vienu) mėnesiu ilgiau nei Sutartyje numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo galutinis terminas.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Staniūnų g. 68, Panevėžys
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Viešųjų pirkimų komisijos pirmininkas - Bronius Sadula. Komisijos nariai - Laura Galiauskienė, Almantas Rimkus, Lina Teišerskienė, Irena Rudėnienė.
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje.
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas turi teisę pareikįti pretenziją perkančiajai organizacijai, pateikti prašymą ar pareikšti ieškinį teismui per 15 (penkiolika) dienų nuo dienos, kurią perkančioji organizacija turėjo raštu pranešti apie priimtą sprendimą pretenziją pateikusiam tiekėjui ir suinteresuotiems pirkimo dalyviams. Konkurso sąlygų 22 skyrius "Pretenzijų, ieškinių teikimas ir pretenzijų nagrinėjimas"
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |