Mokslo paskirties pastato Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos Rokiškio r. sav., Rokiškio m., P. Širvio g. 2, kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Sąjūdžio a. 1
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams:
Saulius Matiukas
Telefonas:
+370 45871429
El. paštas:
s.matiukas@rokiskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://rokiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=770317Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=770317&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokslo paskirties pastato Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos Rokiškio r. sav., Rokiškio m., P. Širvio g. 2, kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kapitalinio remonto darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kapitalinio remonto darbai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė pratęsti 1 kartą 12 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto „Ugdymo paslaugų prieinamumo didinimas atskirtį patiriantiems vaikams Rokiškio savivaldybėje“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti
reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją,
pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai
patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ
46 str. nuostatomis.
reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją,
pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai
patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ
46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas, atsisakęs pasirašyti pagrindinę sutartį preliminariosios sutarties
pagrindu turi sumokėti 10 000 Eur (dešimties tūkstančių) baudą į Užsakovo
sąskaitą.
2. Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktus darbus sutartyje numatyta
tvarka ir terminais, moka Rangovui 0,03 % (nulio ir trijų šimtųjų procento) dydžio
delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Rangovas dėl savo kaltės neatlieka darbų nustatytu terminu, Užsakovas turi
teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų
pradėti skaičiuoti 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo neatliktų
darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 % (dešimt
procentų) bendros sutarties kainos.
pagrindu turi sumokėti 10 000 Eur (dešimties tūkstančių) baudą į Užsakovo
sąskaitą.
2. Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktus darbus sutartyje numatyta
tvarka ir terminais, moka Rangovui 0,03 % (nulio ir trijų šimtųjų procento) dydžio
delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Rangovas dėl savo kaltės neatlieka darbų nustatytu terminu, Užsakovas turi
teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų
pradėti skaičiuoti 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo neatliktų
darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 % (dešimt
procentų) bendros sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-02
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-02
Vietos laikas:
10:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |