Mokslo paskirties pastato Vilniaus g. 71, Karmėlava, Kauno raj. sav., kapitalinio remonto darbų ir darbo projekto pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Ruslanas Jurėnas
Telefonas:
+370 61230518
El. paštas:
j.ruslanas@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=758584Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=758584&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokslo paskirties pastato Vilniaus g. 71, Karmėlava, Kauno raj. sav., kapitalinio remonto darbų ir darbo projekto pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pastato kapitalinis remontas - apie 1427,13 m2 bei darbo projekto parengimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pastato kapitalinis remontas - apie 1427,13 m2 bei darbo projekto parengimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
19
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl ne nuo tiekėjo priklausančių aplinkybių galimas pratęsimas iki dviejų mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikiamas kartu su draudimo polisu ir apmokėjimą įrodančio dokumento kopija).
Rangovas, pasirašęs Sutartį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų turi pateikti Užsakovui 5 (penkių) proc. nuo pradinės Sutarties vertės be PVM dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Rangovas Užsakovui moka:
- 0,03 proc. dydžio nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės delspinigius už vėlavimą atlikti Darbus ar jų dalį, arba už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną vėluojant pašalinti Darbų trūkumus (Darbų trūkumais bus laikomi Darbų ir (ar) panaudotų medžiagų ar kitų dalių neatitikimai Techninės specifikacijos, Lietuvos Respublikos teisės aktams, statybos techniniams reglamentams, standartams reikalavimams, Darbų ir (ar) jų rezultatų gedimai, deformacijos, atsiradę iki garantinio laikotarpio pabaigos).
Rangovas, pasirašęs Sutartį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų turi pateikti Užsakovui 5 (penkių) proc. nuo pradinės Sutarties vertės be PVM dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Rangovas Užsakovui moka:
- 0,03 proc. dydžio nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės delspinigius už vėlavimą atlikti Darbus ar jų dalį, arba už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną vėluojant pašalinti Darbų trūkumus (Darbų trūkumais bus laikomi Darbų ir (ar) panaudotų medžiagų ar kitų dalių neatitikimai Techninės specifikacijos, Lietuvos Respublikos teisės aktams, statybos techniniams reglamentams, standartams reikalavimams, Darbų ir (ar) jų rezultatų gedimai, deformacijos, atsiradę iki garantinio laikotarpio pabaigos).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-19
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-19
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 324164
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)