Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Večerinskienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
ausra.vecerinskiene@trakai.lt
Faksas:
+370 52853140
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=673591Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=673591&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai
Nuorodos numeris:
636006
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34120000
-
Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Nauji M2 klasės mokykliniai autobusai, 2 vnt. kurie turėtų ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 115702.48
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokyklinis M2 klasės 19+1 vietų autobusas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34120000
-
Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naujas M2 klasės mokyklinis autobusas, 1 vnt. kuris turi ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 57851.24
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokyklinis M2 klasės 19+1 vietų autobusas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34120000
-
Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naujas M2 klasės mokyklinis autobusas, 1 vnt. kuris turi ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 57851.24
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro tiekėjo pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma- Pasiūlymas (1-ai ir/ar 2-ai pirkimo objekto daliai) turi būti pateikiamas CVP IS priemonėmis užpildant pasiūlymo formą ir prie jos pridedant visus pasiūlymo formoje ir pirkimo dokumentuose reikalaujamus pateikti dokumentus:
1. užpildyta Pasiūlymo forma pagal pirkimo dokumentų priedą Nr. 1;
2. siūlomo Autobuso atitikimą nustatytiems techniniams reikalavimams įrodantis dokumentas, pirkimo dokumentų priedas Nr. 3, pasirašytas tiekėjo įmonės vadovo arba įgalioto asmens;
3. pavienio tiekėjo, kiekvieno ūkio subjektų grupės nario, kitų ūkio subjektų kurių pajėgumais remiamasi, užpildytas EBVPD, parengtas pagal šių pirkimo dokumentų pateiktą formą, pirkimo dokumentų priedas Nr. 4;
4. jungtinės veiklos sutarties kopija (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė);
5. sutartys ar preliminarūs susitarimai su nurodytais subtiekėjais, kad jų pajėgumai tiekėjui bus prieinami pirkimo sutarčiai įvykdyti;
6. įgaliojimas pasirašyti pasiūlymą (jei taikoma);
7. pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
1. užpildyta Pasiūlymo forma pagal pirkimo dokumentų priedą Nr. 1;
2. siūlomo Autobuso atitikimą nustatytiems techniniams reikalavimams įrodantis dokumentas, pirkimo dokumentų priedas Nr. 3, pasirašytas tiekėjo įmonės vadovo arba įgalioto asmens;
3. pavienio tiekėjo, kiekvieno ūkio subjektų grupės nario, kitų ūkio subjektų kurių pajėgumais remiamasi, užpildytas EBVPD, parengtas pagal šių pirkimo dokumentų pateiktą formą, pirkimo dokumentų priedas Nr. 4;
4. jungtinės veiklos sutarties kopija (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė);
5. sutartys ar preliminarūs susitarimai su nurodytais subtiekėjais, kad jų pajėgumai tiekėjui bus prieinami pirkimo sutarčiai įvykdyti;
6. įgaliojimas pasirašyti pasiūlymą (jei taikoma);
7. pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas, pasirašius Sutartį per 5 (penkias) darbo dienas pateikia Sutarties įvykdymo garantiją (garantijos forma pridedama) išduotą Lietuvoje registruoto banko ar draudimo bendrovės. Užtikrinimo vertė yra ne mažesnė, kaip 5 % (penki procentai) nuo Sutarties kainos be PVM. Sutarties įvykdymo garantija turi galioti ne trumpiau, kaip 1 mėn. po sutarties pabaigos.
2. Pardavėjas, negalėsiantis pateikti mokyklinio autobuso iki 2022 m. gruodžio mėn. 22 d. (perkančioji organizacija privalo mokykliniams autobusams skirtas lėšas įsisavinti iki 2022-12-31), turės pateikti Pirkėjui banko arba draudimo bendrovės avansinio mokėjimo laidavimą /garantą visai Pirkėjo Pardavėjui sumokėtai avanso sumai (detalesnės sąlygos nurodytos sutarties projekte).
2. Pardavėjas, negalėsiantis pateikti mokyklinio autobuso iki 2022 m. gruodžio mėn. 22 d. (perkančioji organizacija privalo mokykliniams autobusams skirtas lėšas įsisavinti iki 2022-12-31), turės pateikti Pirkėjui banko arba draudimo bendrovės avansinio mokėjimo laidavimą /garantą visai Pirkėjo Pardavėjui sumokėtai avanso sumai (detalesnės sąlygos nurodytos sutarties projekte).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-28
Vietos laikas:
9:45
Vieta:
104 kab., Trakų r. sav.administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai procedūrose nedalyvauja, pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Apmokėjimai už pristatytą Prekę Pardavėjui atliekami pavedimu į Sutartyje nurodytą Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą, tokia tvarka:
1. jeigu Pardavėjas pateiks Prekę/es iki 2022 m. gruodžio 22 d., Pirkėjas apmokės per 5 dienas po to, kai Pardavėjas pateiks Prekės perdavimo–priėmimo aktą ir jį atitinkančią PVM sąskaitą faktūrą.
2. jeigu Pardavėjas iki 2022 m. gruodžio 22 d. negalės pateikti Prekės/ių, jis privalo Pirkėjui iki 2022 m. gruodžio 15 dienos pateikti 100 procentų Prekės kainos išankstinio mokėjimo sąskaitą (avansinio mokėjimo sąskaitą) ir išankstinio mokėjimo grąžinimo garantiją – banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą, kuriame būtų nurodyta privaloma sąlyga pagal pirmą pareikalavimą grąžinti avansinį mokėjimą Pirkėjui (užtikrinimo sąlygos: avanso dydžio užtikrinimo suma; galiojimo laikas - išankstinio mokėjimo užtikrinimo garantija turi galioti tol, kol bus užskaitytas išankstinis mokėjimas; besąlyginis ir neatšaukiamas įsipareigojimas sumokėti užtikrinimo sumą ne ginčo tvarka per nustatytą terminą, gavus pirmą raštišką Pirkėjo reikalavimą mokėti, patvirtinantį: a) kad Pardavėjas pagal Pirkimo sutarties sąlygas negražino išankstinio mokėjimo ir b) sumą, kurios Pardavėjas negrąžino.).
Tuo atveju, jei Pirkimo sutartis neįvykdyta ar įvykdyta nepilnai, išmokėta ir neužskaityta avanso suma grąžinama Piekėjui. Jei išankstinio mokėjimo grąžinimą užtikrinantis bankas ar draudimo bendrovė taptų nemokiu (-ia), paskelbtų apie ketinimą nebevykdyti įsipareigojimų ar iš kitų aplinkybių būtų aišku, jog nebegalės įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, Pirkėjas gali reikalauti, kad Pardavėjas pateiktų naują išankstinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimą, atitinkantį 2 punkto reikalavimus.
1. jeigu Pardavėjas pateiks Prekę/es iki 2022 m. gruodžio 22 d., Pirkėjas apmokės per 5 dienas po to, kai Pardavėjas pateiks Prekės perdavimo–priėmimo aktą ir jį atitinkančią PVM sąskaitą faktūrą.
2. jeigu Pardavėjas iki 2022 m. gruodžio 22 d. negalės pateikti Prekės/ių, jis privalo Pirkėjui iki 2022 m. gruodžio 15 dienos pateikti 100 procentų Prekės kainos išankstinio mokėjimo sąskaitą (avansinio mokėjimo sąskaitą) ir išankstinio mokėjimo grąžinimo garantiją – banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą, kuriame būtų nurodyta privaloma sąlyga pagal pirmą pareikalavimą grąžinti avansinį mokėjimą Pirkėjui (užtikrinimo sąlygos: avanso dydžio užtikrinimo suma; galiojimo laikas - išankstinio mokėjimo užtikrinimo garantija turi galioti tol, kol bus užskaitytas išankstinis mokėjimas; besąlyginis ir neatšaukiamas įsipareigojimas sumokėti užtikrinimo sumą ne ginčo tvarka per nustatytą terminą, gavus pirmą raštišką Pirkėjo reikalavimą mokėti, patvirtinantį: a) kad Pardavėjas pagal Pirkimo sutarties sąlygas negražino išankstinio mokėjimo ir b) sumą, kurios Pardavėjas negrąžino.).
Tuo atveju, jei Pirkimo sutartis neįvykdyta ar įvykdyta nepilnai, išmokėta ir neužskaityta avanso suma grąžinama Piekėjui. Jei išankstinio mokėjimo grąžinimą užtikrinantis bankas ar draudimo bendrovė taptų nemokiu (-ia), paskelbtų apie ketinimą nebevykdyti įsipareigojimų ar iš kitų aplinkybių būtų aišku, jog nebegalės įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, Pirkėjas gali reikalauti, kad Pardavėjas pateiktų naują išankstinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimą, atitinkantį 2 punkto reikalavimus.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |