Mokyklinių vadovėlių pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Riešės gimnazija
195004583
Beržų 2A, Riešės k., Vilniaus r.
Vilniaus raj.
LT-14266
LT
Asmuo ryšiams:
Aleksandr Kunicki
Telefonas:
+370 64644878
El. paštas:
kunickialeksandr@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://riesesgimnazija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/13164
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=648451Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=648451&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Mokyklinių vadovėlių pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
22111000
-
Mokykliniai vadovėliai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-08
Vietos laikas:
14:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Prekes pristatyti ne vėliau kaip iki 2022 m. rugpjūčio 20 dienos.
2. Prekių kiekiai – preliminarūs (planuojami), bus perkama pagal įstaigos poreikius ir finansines galimybes. Planuojamų įsigyti prekių kiekio paklaida 10%. Perkamų prekių kiekį sumažinus ar padidinus, šių prekių pirkimui lieka galioti šios pirkimo sutarties sąlygos ir prekių vieneto įkainiai.
3. Tiekėjas, pažeidęs sutarties sąlygas, moka pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus už kiekvieną uždelstą dieną, nuo šioje sutartyje numatytos sutarties objekto kainos.
4. Už prekes perkančioji organizacija atsiskaitys su tiekėju ne vėliau kaip per 30 dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo
2. Prekių kiekiai – preliminarūs (planuojami), bus perkama pagal įstaigos poreikius ir finansines galimybes. Planuojamų įsigyti prekių kiekio paklaida 10%. Perkamų prekių kiekį sumažinus ar padidinus, šių prekių pirkimui lieka galioti šios pirkimo sutarties sąlygos ir prekių vieneto įkainiai.
3. Tiekėjas, pažeidęs sutarties sąlygas, moka pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus už kiekvieną uždelstą dieną, nuo šioje sutartyje numatytos sutarties objekto kainos.
4. Už prekes perkančioji organizacija atsiskaitys su tiekėju ne vėliau kaip per 30 dienų po prekių pristatymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo
III.2)
Paskelbimo data
2022-06-29
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |