Mokymo centro sporto ir aktų salių atnaujinimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras
140199874
Taikos pr. 67
Klaipėda
94112
LT
Asmuo ryšiams:
Natalija Rikun
Telefonas:
+370 64038248
El. paštas:
natalija.rikun@klaipedosgpmc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.gpmc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8096
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764555Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=764555&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokymo centro sporto ir aktų salių atnaujinimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
bendras remontuojamų patalpų plotas: aktų salė – 185,6 m2 ; sporto salė – 618,6 m2; WC žmonėms su negalia įrengimas, perplanuojant esamą WC patalpą, panduso neįgaliems įrengimas prie pagrindinių įėjimų laiptų
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Sodžiaus g. 1C, Kretingsodis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokymo paskirties pastato (unikalus numeris 5697-1010-4022, pastatytas – 1972 m., adresas Sodžiaus 1C, Kretingsodžio km, Kretingos raj., bendras remontuojamų patalpų plotas: aktų salė – 185,6 m2 ; sporto salė – 618,6 m2; ) sporto ir aktų salės atnaujinimo darbai, WC žmonėms su negalia įrengimas, perplanuojant esamą WC patalpą, panduso neįgaliems įrengimas prie pagrindinių įėjimų laiptų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pirkimo sąlygų Sutarties projekte numatytomis aplinkybėmis nuo Tiekėjo nepriklausančių priežasčių darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 1 (vieno) mėnesio.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų
vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio 1-4 dalių nuostatomis. Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę versti s veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti . Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio 1-4 dalių nuostatomis. Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę versti s veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti . Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimas- Draudimo laidavimas arba banko garantija - 5 (penki) % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
2. Apmokėjimas. Sulaikymo suma - 5 % (penki procentai) nuo ataskaitiniu laikotarpiu atliktų Darbų vertės (be PVM).
3. Sutarties projekte numatytos baudos už pasiūlymų vertinimo kriterijų nesilaikymą, jei laimėtojui bus priskirti papildomi balai.
4. Maksimali bendra Tiekėjo atsakomybė -5 (penki)% nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
2. Apmokėjimas. Sulaikymo suma - 5 % (penki procentai) nuo ataskaitiniu laikotarpiu atliktų Darbų vertės (be PVM).
3. Sutarties projekte numatytos baudos už pasiūlymų vertinimo kriterijų nesilaikymą, jei laimėtojui bus priskirti papildomi balai.
4. Maksimali bendra Tiekėjo atsakomybė -5 (penki)% nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-08-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-14
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Apygardos teismas
93220
Klaipėda
93220
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiajai organizacijai pateikimo terminas - Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Perkančiosios organizacijos paskelbimo ir/ar pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos.
Ieškinio teismui (išskyrus ieškinį dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia) pateikimo terminas- Nevėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos.
Ieškinio teismui (išskyrus ieškinį dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia) pateikimo terminas- Nevėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose