Mokymų paslaugos vietos bendruomenių nariams
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Vaikų dienos centrų asociacija
136012571
M. Daukšos g. 10a
Kaunas
44280
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Urvinienė
Telefonas:
+370 67777121
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lvdca.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/24230
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653063Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=653063&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Asociacija
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokymų paslaugos vietos bendruomenių nariams
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mokymų paslaugos skirtos suteikti žinių ir įgūdžių vietos bendruomenių nariams, siekiant teikti priežiūros ir pagalbos paslaugas neįgaliesiems ir negalintiems apsitarnauti žmonėms namuose. Mokymų trukmė – 250 akademinių val. Iš viso turi būti apmokyta ne mažiau 50 asmenų.
Mokymų vykdymo tipas – mokymai tiekėjo organizuotose patalpose, o jei šalyje paskelbtas karantinas ir nepalanki epidemiologinė situacija, ar kitos force majore sąlygos - nuotolinis mokymas. Nuotolinis mokymas turi vykti tik sinchroniniu būdu (tiesiogiai dėstytojui bendraujant su mokymų dalyviais realiuoju laiku).
Mokymų vykdymo tipas – mokymai tiekėjo organizuotose patalpose, o jei šalyje paskelbtas karantinas ir nepalanki epidemiologinė situacija, ar kitos force majore sąlygos - nuotolinis mokymas. Nuotolinis mokymas turi vykti tik sinchroniniu būdu (tiesiogiai dėstytojui bendraujant su mokymų dalyviais realiuoju laiku).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokymų paslaugos skirtos suteikti žinių ir įgūdžių vietos bendruomenių nariams, siekiant teikti priežiūros ir pagalbos paslaugas neįgaliesiems ir negalintiems apsitarnauti žmonėms namuose. Mokymų trukmė – 250 akademinių val. Iš viso turi būti apmokyta ne mažiau 50 asmenų.
Mokymų vykdymo tipas – mokymai tiekėjo organizuotose patalpose, o jei šalyje paskelbtas karantinas ir nepalanki epidemiologinė situacija, ar kitos force majore sąlygos - nuotolinis mokymas. Nuotolinis mokymas turi vykti tik sinchroniniu būdu (tiesiogiai dėstytojui bendraujant su mokymų dalyviais realiuoju laiku).
Mokymų vykdymo tipas – mokymai tiekėjo organizuotose patalpose, o jei šalyje paskelbtas karantinas ir nepalanki epidemiologinė situacija, ar kitos force majore sąlygos - nuotolinis mokymas. Nuotolinis mokymas turi vykti tik sinchroniniu būdu (tiesiogiai dėstytojui bendraujant su mokymų dalyviais realiuoju laiku).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2022-10-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartį galima pratęsti šalių susitarimu iki projekto veiklų pratęsimo termino. (Jei projekto veiklos bus pratęsiamos).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas, įgyvendinant projekto „Bendruomeninės priežiūros ir pagalbos paslaugų neįgaliesiems ir negalintiems apsitarnauti namuose sistemos sukūrimas ir plėtojimas“, nr. 08.4.2-ESFA-K-629-01-007“, veiklas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Paslaugų teikėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti užpildytą
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
-Neatlikus apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais ir tvarka už tinkamai suteiktas Paslaugas, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Paslaugų gavėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą mokėti dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
-Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu ir tvarka, tai Paslaugų gavėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, taikyti Paslaugų teikėjui baudą – 10 proc. nuo ne laiku suteiktų paslaugų vertės už kiekvieną atvejį.
-Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu ir tvarka, tai Paslaugų gavėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, taikyti Paslaugų teikėjui baudą – 10 proc. nuo ne laiku suteiktų paslaugų vertės už kiekvieną atvejį.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-09
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |