Mokymų platformos informacinės sistemos kūrimo, diegimo, palaikymo ir vystymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
190766619
Geležinio Vilko g. 3A
Vilnius
03131
LT
Asmuo ryšiams:
Arvydas Kankevičius
Telefonas:
+370 70079325
El. paštas:
arvydas.kankevicius@uzt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.uzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5603
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618480Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618480&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokymų platformos informacinės sistemos kūrimo, diegimo, palaikymo ir vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72212931
-
Mokymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ši mokymų platforma – tai UT darbuotojų kvalifikacijos kėlimą vienijanti sistema, kuri bus skirta vykdyti:
- darbuotojams nustatytų mokymosi bei kvalifikacijos kėlimo užduočių, kompetencijų ir įgūdžių vertinimą,
- mokymų (tame tarpe „online“ mokymų) ir mokymo medžiagos peržiūrą,
- elektroninių laikmenų (e-bibliotekos) su mokomąja medžiaga peržiūrą,
- mokymosi užduočių darbuotojams nustatymą,
- žinių patikrinimo testų kūrimą,
- sistemoje esančių duomenų vertinimą bei analizavimą,
- metinių kvalifikacijos kėlimo planų sudarymą.
- darbuotojams nustatytų mokymosi bei kvalifikacijos kėlimo užduočių, kompetencijų ir įgūdžių vertinimą,
- mokymų (tame tarpe „online“ mokymų) ir mokymo medžiagos peržiūrą,
- elektroninių laikmenų (e-bibliotekos) su mokomąja medžiaga peržiūrą,
- mokymosi užduočių darbuotojams nustatymą,
- žinių patikrinimo testų kūrimą,
- sistemoje esančių duomenų vertinimą bei analizavimą,
- metinių kvalifikacijos kėlimo planų sudarymą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72212931
-
Mokymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Geležinio vilko g. 3A, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokymų platformos informacinės sistemos kūrimo, diegimo, palaikymo ir vystymo paslaugų kūrimas, kurių teikimo sąlygos, techniniai reikalavimai, apimtys yra nurodytos techninėje specifikacijoje, pirkimo sąlygų 5 priedas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Siūlomų specialistų patirtis
/
Lyginamasis svoris:
30
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kokybė
/
Lyginamasis svoris:
30
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
40
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis galioja iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo pabaigos. Sutarties 1.4 papunktyje nurodytų paslaugų suteikimo laikotarpis gali būti pratęsiamas Šalių susitarimu, nekeičiant esminių Sutarties sąlygų. Bendra Sutarties trukmė negali viršyti 24 (dvidešimt keturių) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
07.3.2-ESFA-V-403-02-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi ūkio subjektų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, privalo įrodyti, kad nėra pirkimo sąlygų 3 priede ir Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (toliau – EBVPD) (8 priedas) nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų. Tiekėjas turi pateikti užpildytą 8 pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą įrodantys dokumentai pateikti pirkimo sąlygų 3 priede.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą) (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties 2.1 papunktyje nurodytos Sutarties kainos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Sutarties galiojimo laiką. Jei Paslaugų teikėjas per šiame papunktyje nurodytą laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Paslaugų teikėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Pratęsus Sutartį, Paslaugų teikėjas turi pratęsti Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimą arba pateikti naują Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip iki galiojančio Sutarties įvykdymo užtikrinimo termino pabaigos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |