Mokytojų konsultavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams:
Žydrė Jucevičienė
Telefonas:
+370 868440990
El. paštas:
zydre.juceviciene@nsa.smm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.nsa.smm.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/77312
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667820Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=667820&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokytojų konsultavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjas turi: pateikti praktikus-konsultantus 8 (aštuonių) akad. val. trukmės konsultacijoms vykdyti; organizuoti 450 konsultacijų po 12–15 asmenų kiekvienoje, iš viso ne mažiau 5 400 skirtingų asmenų.
Konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
Konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 81231.82
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjas turi: pateikti praktikus-konsultantus 8 (aštuonių) akad. val. trukmės konsultacijoms vykdyti; organizuoti 450 konsultacijų po 12–15 asmenų kiekvienoje, iš viso ne mažiau 5 400 skirtingų asmenų.
Konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
Konsultacijos vykdomos nuotoliniu būdu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
y
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
x-60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 81231.82
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme“, projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-04-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat teikėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi teikėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
eigu Paslaugų gavėjas vėluoja sumokėti Paslaugų teikėjui priklausančias sumas Sutartyje nustatytais terminais, Paslaugų teikėjui pareikalavus moka Paslaugų teikėjui 0,02 procentų delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų gavėjui 0,02 procentų delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Paslaugų gavėjas turi teisę išskaičiuoti netesybų sumą iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų. Paslaugų gavėjas neprivalo įrodyti Paslaugų teikėjui, kad patyrė nuostolių.
Nutraukus Sutartį 57 punkte nustatytais pagrindais (išskyrus 57.1 papunktyje numatytą pagrindą), Paslaugų teikėjas privalo ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Paslaugų gavėjo pareikalavimo pateikimo dienos sumokėti 10 proc. baudą nuo Sutarties kainos be PVM. Paslaugų gavėjas neprivalo įrodyti Paslaugų teikėjui, kad patyrė nuostolių
Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų gavėjui 0,02 procentų delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Paslaugų gavėjas turi teisę išskaičiuoti netesybų sumą iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų. Paslaugų gavėjas neprivalo įrodyti Paslaugų teikėjui, kad patyrė nuostolių.
Nutraukus Sutartį 57 punkte nustatytais pagrindais (išskyrus 57.1 papunktyje numatytą pagrindą), Paslaugų teikėjas privalo ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Paslaugų gavėjo pareikalavimo pateikimo dienos sumokėti 10 proc. baudą nuo Sutarties kainos be PVM. Paslaugų gavėjas neprivalo įrodyti Paslaugų teikėjui, kad patyrė nuostolių
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-07
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |