Mokytojų mokymų, skirtų netradicinių, įtraukių veiklų ir įtraukaus ugdymo organizavimui, universalaus dizaino taikymui švietime, organizavimo paslaugų pirkimas

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Paslaugos

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46030658
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=787938
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Mokytojų mokymų, skirtų netradicinių, įtraukių veiklų ir įtraukaus ugdymo organizavimui, universalaus dizaino taikymui švietime, organizavimo paslaugų pirkimas
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79951000  -  Seminarų organizavimo paslaugos
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas: Nr. 12-003-03-01-01
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-05
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1.Pirkimas galimas tik iš Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos akredituotos įstaigos, teikiančios mokymų organizavimo paslaugas.
2.Mokymų tikslas – didinti pedagogų gebėjimą ir plėtoti profesines kompetencijas įgyvendinant įtraukųjį ugdymą.
3.Mokymų paslaugų apimtis vienam asmeniui – ne mažiau 60 akademinių valandų. 60 akademinių valandų mokymo programa turi būti išdėstoma 2024 m. lapkričio mėn. – 2025 m. vasario mėn. laikotarpiu, sudarant mokymų grafiką/tvarkaraštį.
4. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi sutarties šalys. Sutarties galiojimo trukmė – iki 2025-04-30.
5. Už gautas paslaugas užsakovas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (priėmimo–perdavimo aktus, PVM sąskaitas faktūras). Gali būti taikomi tarpiniai mokėjimai bet ne dažniau, kaip kas mėnesį pagal pasirašytus paslaugų priėmimo-perdavimo aktus ir pateiktas sąskaitas faktūras
III.2)

Paskelbimo data

2024-10-24

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.