MR Linijinis greitintuvas
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Koniuchovienė
Telefonas:
+370 37326140
El. paštas:
vaida.koniuchoviene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MR Linijinis greitintuvas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
MR Linijinis greitintuvas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
5670000.00
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, adresas Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
MR Linijinis greitintuvas - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2021/S 154-408529
2021-627270
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: S-264/SUT-21-3558
Pavadinimas: MR Linijinis greitintuvas
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2021-12-17
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
2
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:
1
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
2
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
Elekta Solutions
559157-5286
J.Kungstensgatan 18
Stokholmas
SE
NUTS kodas:
SE -
SVERIGE
Rangovas yra MVĮ : ne
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
5670000.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas vykdant investicijų projektą „Radioterapinės onkologijos paslaugų teikimo optimizavimas Kauno klinikose“.
2. Pirkimas vykdomas pagal LR sveikatos apsaugos ministerijos įgaliojimą.
3. Šiam pirkimui bus pasirašoma trišalė viešojo pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo, Gavėjo ir Tiekėjo,kur Pirkėjas–LR sveikatos apsaugos ministerija, Gavėjas-Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos.
4.Atsiskaitymai atliekami pagal Tiekėjo tinkamai surašytą išankstinio mokėjimo sąskaitą, PVM sąsk. faktūras ir pasirašytus Prekių priėmimo-perdavimo, Prekių instaliavimo aktus ne vėliau kaip per 50 k. d. nuo išankstinio mokėjimo sąsk., PVM sąsk. faktūros ar lygiaverčio dokumento gavimo dienos bei Gavėjui pateikus Pirkėjui Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 17 d. įsakymu Nr. V-1081 „Dėl sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (aktuali redakcija) 5 priede nustatytos formos finansavimo prašymą (paraišką) gauti valstybės biudžeto lėšų, skirtų valstybės investicijų programoje numatytiems investicijų projektams finansuoti, nes Pirkėjas mokėjimus atlieka tik gavęs investicines valstybės biudžeto lėšas, o mokėjimo prašymų pateikimui, jų patikrinimui ir kitų procedūrų atlikimui būtinos laiko sąnaudos. Vykdant Sutartį, sąsk.faktūros teikiamos elektroniniu būdu. Elektr. sąsk. faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąsk. faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąsk. faktūrų standarto neatitinkančios elektr. sąsk. faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Pirkėjas elektr.sąsk. faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus LR VPĮ 22 str. 12 d. nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Pardavėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąsk. faktūros gali būti teikiamos ne elektr. priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąsk. faktūra suprantama kaip sąsk. faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Prekių priėmimo-perdavimo, Prekių instaliavimo aktai bus pasirašomi už faktiškai atliktus darbus ir pateiktas prekes. Tuo atveju, jei Tiekėjui yra apmokama tik už Prekių pristatymą, Pirkėjas Tiekėjui apmoka 80% Prekių kainos (įskaitant avansinį mokėjimą), nurodytos Sutarties 1 priede „Prekių sąrašas”, patvirtinus Prekių priėmimo–perdavimo aktą ir po šio dokumento tvirtinimo Tiekėjui pateikus Pirkėjui mokėjimo PVM sąskaitą faktūrą. Pirkėjas galutinį atsiskaitymą su Tiekėju atlieka, kai Tiekėjas Prekes sumontuoja, instaliuoja / įdiegia, integruoja į esamą sistemą ir apmoko Gavėjo personalą bei yra pasirašomas Prekių instaliavimo aktas.
5. Tiekėjui gali būti mokamas išankstinis mokėjimas (avansas) – 2.250.000,00 Eur. Tiekėjas, norėdamas gauti išankstinį apmokėjimą (avansą) pagal šią Sutartį, turi per 20 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Pirkėjui pateikti išankstinio apmokėjimo PVM sąskaitą faktūrą ir avanso grąžinimo užtikrinimą (originalą) – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą.
2. Pirkimas vykdomas pagal LR sveikatos apsaugos ministerijos įgaliojimą.
3. Šiam pirkimui bus pasirašoma trišalė viešojo pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo, Gavėjo ir Tiekėjo,kur Pirkėjas–LR sveikatos apsaugos ministerija, Gavėjas-Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos.
4.Atsiskaitymai atliekami pagal Tiekėjo tinkamai surašytą išankstinio mokėjimo sąskaitą, PVM sąsk. faktūras ir pasirašytus Prekių priėmimo-perdavimo, Prekių instaliavimo aktus ne vėliau kaip per 50 k. d. nuo išankstinio mokėjimo sąsk., PVM sąsk. faktūros ar lygiaverčio dokumento gavimo dienos bei Gavėjui pateikus Pirkėjui Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 17 d. įsakymu Nr. V-1081 „Dėl sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (aktuali redakcija) 5 priede nustatytos formos finansavimo prašymą (paraišką) gauti valstybės biudžeto lėšų, skirtų valstybės investicijų programoje numatytiems investicijų projektams finansuoti, nes Pirkėjas mokėjimus atlieka tik gavęs investicines valstybės biudžeto lėšas, o mokėjimo prašymų pateikimui, jų patikrinimui ir kitų procedūrų atlikimui būtinos laiko sąnaudos. Vykdant Sutartį, sąsk.faktūros teikiamos elektroniniu būdu. Elektr. sąsk. faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąsk. faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąsk. faktūrų standarto neatitinkančios elektr. sąsk. faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Pirkėjas elektr.sąsk. faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus LR VPĮ 22 str. 12 d. nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Pardavėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąsk. faktūros gali būti teikiamos ne elektr. priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąsk. faktūra suprantama kaip sąsk. faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Prekių priėmimo-perdavimo, Prekių instaliavimo aktai bus pasirašomi už faktiškai atliktus darbus ir pateiktas prekes. Tuo atveju, jei Tiekėjui yra apmokama tik už Prekių pristatymą, Pirkėjas Tiekėjui apmoka 80% Prekių kainos (įskaitant avansinį mokėjimą), nurodytos Sutarties 1 priede „Prekių sąrašas”, patvirtinus Prekių priėmimo–perdavimo aktą ir po šio dokumento tvirtinimo Tiekėjui pateikus Pirkėjui mokėjimo PVM sąskaitą faktūrą. Pirkėjas galutinį atsiskaitymą su Tiekėju atlieka, kai Tiekėjas Prekes sumontuoja, instaliuoja / įdiegia, integruoja į esamą sistemą ir apmoko Gavėjo personalą bei yra pasirašomas Prekių instaliavimo aktas.
5. Tiekėjui gali būti mokamas išankstinis mokėjimas (avansas) – 2.250.000,00 Eur. Tiekėjas, norėdamas gauti išankstinį apmokėjimą (avansą) pagal šią Sutartį, turi per 20 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Pirkėjui pateikti išankstinio apmokėjimo PVM sąskaitą faktūrą ir avanso grąžinimo užtikrinimą (originalą) – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2021-12-31
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |