MS Dynamics NAV vystymo ir palaikymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Vytautas Lekstutis
Telefonas:
+370 46466201
El. paštas:
Vytautas.Lekstutis@vanduo.lt
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619345Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=619345&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MS Dynamics NAV vystymo ir palaikymo paslaugos
Nuorodos numeris:
584768
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72240000
-
Sisteminės analizės ir programavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Navision sistemos (Microsoft Dynamics NAV, toliau NAV) aptarnavimo ir priežiūros paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72240000
-
Sisteminės analizės ir programavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ryšininkų g. 11 Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Abonentų apskaitos sistemos, sukurtos MS Dynamics NAV 2013R2 pagrindu, kuri veikia MS Windows Server 2012 R2 aplinkoje. Duomenų bazių valdymo sistema MS SQL 2012. Architektūra – Klientas – Serveris.
Aptarnavimo paslauga: 1)SAF-T sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3vnt.; 2) I.SAF sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3 vnt.; 3) Softera Lokalizacija NAV sprendimo palaikymas - 3 vnt.; 4) NAV E-sąskaita sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3 vnt. 5) Microsoft Dynamics NAV 2013R2 programos aptarnavimas - 216 val.
Priežiūros paslauga: Microsoft Dynamics NAV 2013R2 priežiūros paslaugos programoje
Programos defektų šalinimas, Programos pokyčių įgyvendinimas, Programos trūkumų šalinimas, Konsultavimas dėl programos -500 val.
Aptarnavimo paslauga: 1)SAF-T sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3vnt.; 2) I.SAF sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3 vnt.; 3) Softera Lokalizacija NAV sprendimo palaikymas - 3 vnt.; 4) NAV E-sąskaita sprendimo versijų palaikymas/naujinimas - 3 vnt. 5) Microsoft Dynamics NAV 2013R2 programos aptarnavimas - 216 val.
Priežiūros paslauga: Microsoft Dynamics NAV 2013R2 priežiūros paslaugos programoje
Programos defektų šalinimas, Programos pokyčių įgyvendinimas, Programos trūkumų šalinimas, Konsultavimas dėl programos -500 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD ir kvalifikaciją įrodančių reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai netaikomi
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Reikalavimai netaikomi
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už Paslaugas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Paslaugų atlikimo rezultato perdavimo bei sąskaitos faktūros už atliktas Paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą Tiekėjas privalės užtikrinti – 500 (penkių šimtų eurų, 00 ct) Eur bauda, kuri turi būti sumokėta per 10 darbo dienų nuo pareikalavimo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11 Klaipėda
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS). Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tie tiekėjai, kurie yra registruoti CVP IS. (https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt). Registracija CVP IS yra nemokama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |