Naudoto CNG autobuso pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė Telšių autobusų parkas
180193231
Gedimino g. 1, Telšių m., 87134 Telšių r. sav.
Telšiai
87134
LT
Asmuo ryšiams:
Audronė Lečkauskienė
Telefonas:
+370 44453389
El. paštas:
ekonomistas@telsiuap.lt
Faksas:
+370 44452270
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://telsiuap.lt//
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2714
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726331Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726331&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naudoto CNG autobuso pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121100
-
Viešojo transporto paslaugų autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Naudotas žemagrindis M3 CE CNG miesto tipo autobusas, pagamintas (pirmoji registracija) ne anksčiau kaip 2010 metais, rida ne daugiau kaip 60 000 km, sėdimų vietų skaičius ne mažiau kaip 26 be vairuotojo vietos, prieš antras duris turi būti įrengta vieta neįgaliųjų ir vaiko vežimėliams.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 27700.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34121100
-
Viešojo transporto paslaugų autobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naudotas žemagrindis M3 CE CNG miesto tipo autobusas, pagamintas (pirmoji registracija) ne anksčiau kaip 2010 metais, rida ne daugiau kaip 60 000 km, sėdimų vietų skaičius ne mažiau kaip 26 be vairuotojo vietos, prieš antras duris turi būti įrengta vieta neįgaliųjų ir vaiko vežimėliams.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 27700.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai kartu su pasiūlymu teikia EBVPD. Visus dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančius dokumentus teikia tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Perkančiajam subjektui priimtino turinio pasiūlymo galiojimo užtikrinimą. Jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikiančių ūkio subjektų pasiūlymo galiojimo užtikrinimas turi būti pateiktas visų jungtinės veiklos pagrindu veikiančių ūkio subjektų, kurie teikia pasiūlymą, vardu. Reikalaujamas pasiūlymo galiojimo užtikrinimas – 1 000 (vienas tūkstantis) eurų.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Perkantysis subjektas už pristatytą transporto priemonę sumoka per 30 (trisdešimt) dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros pateikimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Netesybos. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Tiekėjo pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui 0,02 proc. nuo laiku neapmokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.
Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-12
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-14
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Gedimino g.1, LT87134 Telšiai, 201 kabinetas.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |