NAUJAS HIDRODINAMINIS AUTOMOBILIS

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Pakruojo vandentiekis"
167922698
Pramonės g. 1, Pakruojis
Pakruojis
LT-83163
LT
Asmuo ryšiams: Dainius Jurgaitis
Telefonas: +370 42165048
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://info@vandentiekis.com

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=747576
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

NAUJAS HIDRODINAMINIS AUTOMOBILIS
Nuorodos numeris:  HIDRODINAMINIS AUTOMOBILIS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34114000  -  Specialiosios transporto priemonės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamas naujas hidrodinaminis automobilis
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 396695.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34114000  -  Specialiosios transporto priemonės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Pramonės g. 1, Pakruojo m.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas naujas hidrodinaminis automobilis - 1 vnt. Už kurį bus atsiskaitoma dalimis per 72 mėnesių laikotarpį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 396695.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 87
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį (VPĮ 88 straipsnio 5 dalies nuostatų taikymo atvejais ir subtiekėjai), atitinka specialiosiose pirkimo sąlygose pagal VPĮ 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
NETAIKOMI
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo Tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu Tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną ar kelias naujų hidrodinaminių automobilių pardavimo sutartys, kurių bendra vertė ne mažesnė nei 200.000,00 Eur be PVM.
Tiekėjas turi turėti bent 1 gamintojo apmokytą specialistą galinti apmokyti užsakovo darbuotojus naudotis hidrodinaminiu antstatu pagal apmokymo programą.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymų galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
Jei Pardavėjas, ne dėl Pirkėjo kaltės ir nesant Force Majeure, nepristato Prekės Sutarties specialiųjų sąlygų 1.2 punkte nustatytu terminu arba vėluoja įvykdyti garantinius įsipareigojimus (jeigu tokie taikomi), Pirkėjas, be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradeda skaičiuoti 0,1 % (vieną dešimtąją) dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės eurais (be PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Pardavėjas, ne dėl Pirkėjo kaltės ir nesant Force Majeure, vienašališkai nutraukęs Sutartį, įsipareigoja Pirkėjui sumokėti 15.000,00 Eur be PVM dydžio baudą ir atlyginti dėl to atsiradusius nuostolius, jei nuostolių dydis viršija 15.000,00 Eur be PVM
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirmą įmoką, kuri yra 17% nuo Sutarties vertės, Pirkėjas už Prekę Pardavėjui sumokės mokėjimo pavedimo per 5 dienas po Prekės perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Prekės perdavimą pasirašymo. Likusi mokėtina suma už Prekę turi būti išskaityti dalimis per visą 72 mėnesių laikotarpį. Pardavėjas pateikia mokėjimų grafiką, kuris suderintas su Pirkėju yra neatskiriama šios Sutarties dalis.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

12.1. Pasiūlymą gali pateikti tiekėjų grupė. Pirkime pasiūlymą teikianti tiekėjų grupė su pasiūlymu turi pateikti jungtinės veiklos sutarties kopiją. Jungtinės veiklos sutartyje privalo būti nurodyta:
12.1.1. tiekėjų grupės sudėtis ir kiekvieno tiekėjų grupės dalyvio įsipareigojimai vykdant numatomą su perkančiąja organizacija sudaryti sutartį;
12.1.2. solidari, kiekvieno tiekėjų grupės dalyvio atskirai ir visų kartu, atsakomybė už įsipareigojimų ir prievolių perkančiajai organizacijai nevykdymą (nepriklausomai nuo jų įnašo pagal jungtinės veiklos sutartį);
12.1.3. kuris šios sutarties dalyvis yra įgaliojamas tiekėjų grupės vardu teikti pasiūlymą, o laimėjus pirkimą, – pasirašyti sutartį su perkančiąja organizacija, teikti sąskaitas faktūras atsiskaitymams (mokėjimai bus atliekami tik vienam iš jungtinės veiklos sutarties dalyvių), pasirašyti su sutarties vykdymu susijusius dokumentus (įgaliotas dalyvis) ir kt.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Pardavėjas, ne dėl Pirkėjo kaltės ir nesant Force Majeure, nepristato Prekės Sutarties specialiųjų sąlygų 1.2 punkte nustatytu terminu arba vėluoja įvykdyti garantinius įsipareigojimus (jeigu tokie taikomi), Pirkėjas, be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradeda skaičiuoti 0,1 % (vieną dešimtąją) dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės eurais (be PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną. Pirkėjas neprivalo įrodyti Pardavėjui, kad patyrė nuostolių.
Pardavėjas, ne dėl Pirkėjo kaltės ir nesant Force Majeure, vienašališkai nutraukęs Sutartį, įsipareigoja Pirkėjui sumokėti 15.000,00 Eur be PVM dydžio baudą ir atlyginti dėl to atsiradusius nuostolius, jei nuostolių dydis viršija 15.000,00 Eur be PVM. Pirkėjas neprivalo įrodyti Pardavėjui, kad patyrė nuostolių.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-12
Vietos laikas:  12:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-02-12
Vietos laikas:  13:15
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-01-29
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.