Naujo centralizuoto šilumos punkto Hipodromo g. 13 įrengimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Kapočienė
Telefonas:
+370 37342391
El. paštas:
loreta.kapociene@kaunoligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=644379Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=644379&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujo centralizuoto šilumos punkto Hipodromo g. 13 įrengimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45232142
-
Šiluminių mazgų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Naujo centralizuoto šilumos punkto įrengimas, vadovaujantis parengtu techniniu projektu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42511100
-
Šilumokaičiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Hipodromo g. 13, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami naujo centralizuoto šilumos punkto įrengimo darbai, vadovaujantis parengtu techniniu projektu. Darbai turi būti atlikti per 75 kalendorines dienas nuo Darbams perduodamų patalpų dienos, šalims pasirašant patalpų perdavimo-priėmimo aktą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalaujama, kad tiekėjas pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą EBVPD pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą, bei reikalaujamą kvalifikaciją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas, neįvykdęs ar tinkamai neįvykdęs Sutartyje nustatytus įsipareigojimus (darbai neatitinka kokybinių ir kitų reikalavimų, nustatytų Sutartyje ir Techninėje specifikacijoje, tris kartus praleistas nustatytas terminas įvykdyti įsipareigojimus, neištaisyti nustatyti trūkumai) Sutartyje ar Užsakovo nustatytais terminais, privalo Užsakovui pareikalavus sumokėti dėl Sutarties netinkamo įvykdymo nustatytą 1000 Eur vienkartinę baudą.
2. Jeigu Rangovas vėluoja užbaigti Darbus Sutartyje ar Užsakovo nustatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo neatliktų darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 % bendros Sutarties kainos (su PVM).
3. Galimas Užsakovo tiesioginis atsiskaitymas su subrangovais. Jei subrangovas išreiškia norą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, turi būti sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, pirkimo sutartį sudariusio Rangovo ir jo subrangovo.
2. Jeigu Rangovas vėluoja užbaigti Darbus Sutartyje ar Užsakovo nustatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo neatliktų darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 % bendros Sutarties kainos (su PVM).
3. Galimas Užsakovo tiesioginis atsiskaitymas su subrangovais. Jei subrangovas išreiškia norą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, turi būti sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, pirkimo sutartį sudariusio Rangovo ir jo subrangovo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-09-27
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė, Viešųjų pirkimų sk., adresas Hipodromo g. 13, Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis. Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais viešojo pirkimo posėdyje nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteiks tiekėjams informacijos apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus bei pasiūlymo kainas, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |