Naujo krovininio automobilio su hidrauliniu liftu, įskaitant techninį aptarnavimą, pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams:
Audrius Čepas
Telefonas:
+370 67689402
El. paštas:
a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628400Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=628400&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujo krovininio automobilio su hidrauliniu liftu, įskaitant techninį aptarnavimą, pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42418900
-
Pakrovimo ir pernešimo mašinos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – naujo krovininio automobilio su hidrauliniu liftu, įskaitant techninį aptarnavimą, pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34136200
-
Krovininiai furgonai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Prekės pristatymo vieta – Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r. (Šiaulių regiono nepavojingų atliekų sąvartynas).
2. Pristatymo terminas – ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Prekės tiekėjas, prieš pristatant automobilį 1 puktu nurodytu adresu, savo sąskaita įregistruoja automobilį VĮ „Regitra“ ir ne mažiau kaip 1 mėnesiui apdraudžia privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
4. Techninis aptarnavimas. Jeigu suteikti techninio aptarnavimo neįmanoma automobilio eksploatacijos vietoje, suderinus su Užsakovu, Prekės tiekėjas savo sąskaita automobilį pristato į remonto dirbtuves ir suteikus paslaugas grąžina atgal Užsakovui.
5. Automobilio gamintojas privalo turėti ISO 14001 aplinkos apsaugos vadybos sistemos sertifikatą, kurio kopija pateikiama kartu su pasiūlymu.
2. Pristatymo terminas – ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Prekės tiekėjas, prieš pristatant automobilį 1 puktu nurodytu adresu, savo sąskaita įregistruoja automobilį VĮ „Regitra“ ir ne mažiau kaip 1 mėnesiui apdraudžia privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
4. Techninis aptarnavimas. Jeigu suteikti techninio aptarnavimo neįmanoma automobilio eksploatacijos vietoje, suderinus su Užsakovu, Prekės tiekėjas savo sąskaita automobilį pristato į remonto dirbtuves ir suteikus paslaugas grąžina atgal Užsakovui.
5. Automobilio gamintojas privalo turėti ISO 14001 aplinkos apsaugos vadybos sistemos sertifikatą, kurio kopija pateikiama kartu su pasiūlymu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Žalias pirkimas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Prekės tiekėjas dėl savo kaltės nepristato prekės per 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo, Užsakovas raštu įspėjęs ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, gali taikyti 20,00 (dvidešimt eurų 00 ct) eurų dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo dieną iki prekės pristatymo dienos. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekės tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
2. Užsakovas turi teisę atsisakyti priimti prekę, jei ji neatitinka Sutarties 1 priede “Techninė specifikacija” nurodytų reikalavimų. Tokiu atveju, Užsakovas raštu įspėjęs ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, gali taikyti 20,00 Eur (dvidešimt eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo dieną iki prekės, atitinkančios Sutarties 1 priede “Techninė specifikacija” nurodytus reikalavimus, pristatymo dienos. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekių tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
2. Užsakovas turi teisę atsisakyti priimti prekę, jei ji neatitinka Sutarties 1 priede “Techninė specifikacija” nurodytų reikalavimų. Tokiu atveju, Užsakovas raštu įspėjęs ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, gali taikyti 20,00 Eur (dvidešimt eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo dieną iki prekės, atitinkančios Sutarties 1 priede “Techninė specifikacija” nurodytus reikalavimus, pristatymo dienos. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekių tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-11
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-11
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |