Naujos kogeneracinės (elektros ir šilumos energijos gamyba) jėgainės įrengimo, derinimo-bandymo darbai
Klaidų ištaisymas
Skelbimas, susijęs su pakeitimais ar papildoma informacija
Darbai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujos kogeneracinės (elektros ir šilumos energijos gamyba) jėgainės įrengimo, derinimo-bandymo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45251220
-
Kogeneracijos jėgainių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas yra naujos kogeneracinės (elektros ir šilumos energijos gamyba) jėgainės įrengimas, derinimo-bandymo darbai.
Šis pirkimas į atskiras dalis neskaidomas. Pasiūlymas turi būti pateiktas visai siūlomos pirkimo objekto dalies apimčiai, neskaidant jos smulkiau.
Šis pirkimas į atskiras dalis neskaidomas. Pasiūlymas turi būti pateiktas visai siūlomos pirkimo objekto dalies apimčiai, neskaidant jos smulkiau.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-02
VII dalis: Pakeitimai
VII.1)
Informacija, kuri turi būti pakeista ar papildyta
VII.1.2)
Taisytinas pradinio skelbimo tekstas
Dalies numeris:
IV.2.2.
Yra:
Data:
2022-12-05
Vietos laikas:
10:00
Turi būti:
Data:
2022-12-09
Vietos laikas:
10:00
Dalies numeris:
IV.2.7.
Yra:
Data:
2022-12-05
Vietos laikas:
10:45
Turi būti:
Data:
2022-12-09
Vietos laikas:
10:45
Dalies numeris:
III.2.2.
Yra:
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai ir baudos.
2. Už laiku suteiktus kokybiškus, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančius Darbus Paslaugos gavėjas sumoka Paslaugos teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos – faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą–faktūrą / sąskaitą–faktūrą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
2. Už laiku suteiktus kokybiškus, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančius Darbus Paslaugos gavėjas sumoka Paslaugos teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos – faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą–faktūrą / sąskaitą–faktūrą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
Turi būti:
Galimas avansinis apmokėjimas (pagal susitarimą prieš Sutarties pasirašymą):
1) 30 % Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo prašomo avanso sumai gavimo dienos. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6.2 punkte;
1) 30 % Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo prašomo avanso sumai gavimo dienos. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6.2 punkte;
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |