Naujų šilumos vartotojų prijungimui prie CŠT Pabradės m.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Gren Švenčionys
178860251
Vilniaus g. 16 a, Švenčionys
Švenčionys
18123
LT
Asmuo ryšiams:
Gintautas Kujalis
Telefonas:
+370 38751593
El. paštas:
gintautas.kujalis@gren.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.gren.com
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/13462
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=671304Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=671304&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Komunalinis ūkis
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Šilumos tiekimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujų šilumos vartotojų prijungimui prie CŠT Pabradės m.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231110
-
Vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilumos tiekimo tinklų įrengimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231110
-
Vamzdžių tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pabradės m., Švenčionių r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilumos tiekimo tinklų įrengimas 453,16 m
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-05-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Darbai turi būti užbaigti iki 2023 m. gegužės 30 d.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, pateikti Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui būdai:
Delspinigiai:
Tuo atveju, jei Vykdytojas vėluoja atlikti visus Darbus laiku, nei nustatyta šioje Sutartyje, Užsakovui pareikalavus jis privalo sumokėti delspinigius, lygius 0,02% nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Užsakovas, laiku neatlikęs apmokėjimo už atliktus Darbus, Vykdytojui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti delspinigius po 0,02 % nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną.
Bauda:
Vienai iš Šalių vienašališkai, be pateisinamos priežasties nutraukus sutartį, jį per 15 darbo dienų nuo pareikalavimo momento sumoka 15% baudą kitai Šaliai nuo bendros sutarties sumos
Delspinigiai:
Tuo atveju, jei Vykdytojas vėluoja atlikti visus Darbus laiku, nei nustatyta šioje Sutartyje, Užsakovui pareikalavus jis privalo sumokėti delspinigius, lygius 0,02% nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Užsakovas, laiku neatlikęs apmokėjimo už atliktus Darbus, Vykdytojui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti delspinigius po 0,02 % nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną.
Bauda:
Vienai iš Šalių vienašališkai, be pateisinamos priežasties nutraukus sutartį, jį per 15 darbo dienų nuo pareikalavimo momento sumoka 15% baudą kitai Šaliai nuo bendros sutarties sumos
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-14
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-14
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Vilniaus g. 16a, Švenčionys
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą vykdo pirkimo komisija, tiekėjų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo nustatyta tvarka. Tiekėjo teisės ginčyti Perkančiojo subjekto veiksmus ar priimtus sprendimus reglamentuotos Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |