NEKILNOJAMŲJŲ DAIKTŲ (IŠSKYRUS ŽEMĖS SKLYPUS) KADASTRINIŲ MATAVIMŲ PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Jatkevičienė
Telefonas:
+370 38636020
El. paštas:
loreta.jatkeviciene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=633529Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=633529&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
NEKILNOJAMŲJŲ DAIKTŲ (IŠSKYRUS ŽEMĖS SKLYPUS) KADASTRINIŲ MATAVIMŲ PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Nekilnojamųjų daiktų (išskyrus žemės sklypus) kadastrinių matavimų paslaugų. Paslaugos apima: duomenų nustatymą, tikslinimą, nekilnojamojo daikto kadastrinių matavimų atlikimą, nekilnojamojo daikto kadastro duomenų bylos sudarymą (su įkainavimu), išankstinę patikrą (kadastro duomenų suderinimą su Kadastro tvarkytoju (Valstybės įmone „Registrų centras“).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 30000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79560000
-
Bylų tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Nekilnojamųjų daiktų (išskyrus žemės sklypus) kadastrinių matavimų paslaugų. Paslaugos apima: duomenų nustatymą, tikslinimą, nekilnojamojo daikto kadastrinių matavimų atlikimą, nekilnojamojo daikto kadastro duomenų bylos sudarymą (su įkainavimu), išankstinę patikrą (kadastro duomenų suderinimą su Kadastro tvarkytoju (Valstybės įmone „Registrų centras“).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 30000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
su galimybe pratęsti sutartį 2 (du) kartus po 12 mėnesių laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 36 mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, neatlikęs apmokėjimo už suteiktas Paslaugas nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 proc.(tris šimtąsias procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,03 proc. (tris šimtąsias procento) dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų Paslaugų sumos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Užsakovui nutraukus Sutartį dėl Paslaugų teikėjo kaltės ir iš esmės pažeidus Sutartį, Paslaugų teikėjas įsipareigoja besąlygiškai sumokėti Užsakovui 500 Eur dydžio netesybas (baudą).
Užsakovui nutraukus Sutartį dėl Paslaugų teikėjo kaltės ir iš esmės pažeidus Sutartį, Paslaugų teikėjas įsipareigoja besąlygiškai sumokėti Užsakovui 500 Eur dydžio netesybas (baudą).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Parko g.14 Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Už faktiškai suteiktas paslaugas mokėjimai bus atliekami remiantis Paslaugų teikėjo pateikta sąskaita faktūra/ PVM sąskaita faktūra ir pasirašytu paslaugų priėmimo-perdavimo aktu.
2. Mokėjimus Užsakovas privalo įvykdyti per 30 dienų nuo dokumentų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Vykdant Sutartį, sąskaita faktūra teikiama elektroniniu būdu naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Mokėjimus Užsakovas privalo įvykdyti per 30 dienų nuo dokumentų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Vykdant Sutartį, sąskaita faktūra teikiama elektroniniu būdu naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |