Nepavojingų atliekų utilizavimo (deginimo) paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centras
151479265
Vokiečių g. 10
Marijampolė
68137
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Žukauskienė
Telefonas:
+370 61815123
El. paštas:
egle.zukauskiene@maatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.maatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8779
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618838Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618838&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Nepavojingų atliekų utilizavimo (deginimo) paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90513300
-
Atliekų deginimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija perka po antrinio rūšiavimo likusių ir energetinę vertę turinčių, nepavojingų atliekų (atliekų kodas 19 12 10 – degios atliekos) ir po baldų malimo susidariusių ir energetinę vertę turinčių, nepavojingų atliekų (atliekų kodas 19 12 12 - kitos mechaninio atliekų apdorojimo atliekos (įskaitant medžiagų mišinius)), deginimo paslaugas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513300
-
Atliekų deginimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija perka po antrinio rūšiavimo likusių ir energetinę vertę turinčių, nepavojingų atliekų (atliekų kodas 19 12 10 – degios atliekos) ir po baldų malimo susidariusių ir energetinę vertę turinčių, nepavojingų atliekų (atliekų kodas 19 12 12 - kitos mechaninio atliekų apdorojimo atliekos (įskaitant medžiagų mišinius)), deginimo paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), subtiekėjai ir kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą ( EBVPD) – preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), ir kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, neatitinka konkurso sąlygose nustatytų pašalinimo pagrindų, nurodytų šių konkurso sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Mokėjimams gauti PVM sąskaita faktūras Rangovas privalo teikti Užsakovui per informacinę sistemą „E. sąskaita“.
Už suteiktas Paslaugas apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo mokėjimo dokumento gavimo dienos.
Laiku neapmokėjus už tinkamai suteiktas Paslaugas, Užsakovas, Paslaugų teikėjui raštu pareikalavus, moka 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neapmokėtų Paslaugų vertės.
Paslaugų teikėjas, Užsakovui raštu pareikalavus, moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų ar jų dalies vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Užsakovui 96.000,00 Eur dydžio Garantą, kuris turi būti išduotas 12 mėnesių laikotarpiui. Jei Sutartis pratęsiama, Užsakovas turi pateikti naują 96.000,00 Eur dydžio Garantą, kuris turi būti išduotas 12 mėnesių laikotarpiui.
Už suteiktas Paslaugas apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo mokėjimo dokumento gavimo dienos.
Laiku neapmokėjus už tinkamai suteiktas Paslaugas, Užsakovas, Paslaugų teikėjui raštu pareikalavus, moka 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neapmokėtų Paslaugų vertės.
Paslaugų teikėjas, Užsakovui raštu pareikalavus, moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų ar jų dalies vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Užsakovui 96.000,00 Eur dydžio Garantą, kuris turi būti išduotas 12 mėnesių laikotarpiui. Jei Sutartis pratęsiama, Užsakovas turi pateikti naują 96.000,00 Eur dydžio Garantą, kuris turi būti išduotas 12 mėnesių laikotarpiui.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
VPĮ VI skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |