Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Rastenienė
Telefonas:
+370 62195278
El. paštas:
d.rasteniene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=660470Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=660470&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30213100
-
Nešiojamieji kompiuteriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimą Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos sudaro 2 dalys.
I pirkimo dalis - Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
14" Nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius - preliminarus kiekis 750 vnt.
II pirkimo dalis - Ultra mobilių nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
13 " ultra mobilaus nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius -- preliminarus kiekis 750 vnt.
I pirkimo dalis - Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
14" Nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius - preliminarus kiekis 750 vnt.
II pirkimo dalis - Ultra mobilių nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
13 " ultra mobilaus nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius -- preliminarus kiekis 750 vnt.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2200000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30213100
-
Nešiojamieji kompiuteriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I pirkimo dalis - Nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
14" Nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius - preliminarus kiekis 750 vnt.
14" Nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius - preliminarus kiekis 750 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminai gali būti pratęsiami ne daugiau kaip 2 (du) kartus, kiekvieną kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos ir valstybės biudžeto lėšos.
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas pagal Informacinės visuomenės plėtros komiteto įgaliojimą.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ultra mobilių nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30213100
-
Nešiojamieji kompiuteriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II pirkimo dalis - Ultra mobilių nešiojamųjų kompiuterių kompiuterinės darbo vietos - numatomos įsigyti prekės:
13 " ultra mobilaus nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius -- preliminarus kiekis 750 vnt.
13 " ultra mobilaus nešiojamasis kompiuteris - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas monitorius su integruota jungčių stotele - preliminarus kiekis 750 vnt.;
Papildomas antrasis monitorius -- preliminarus kiekis 750 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminai gali būti pratęsiami ne daugiau kaip 2 (du) kartus, kiekvieną kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos ir valstybės biudžeto lėšos.
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas pagal Informacinės visuomenės plėtros komiteto įgaliojimą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – garantija, delspinigiai ir bauda.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju
tvarką nurodyta pirkimo dokumentuose.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju
tvarką nurodyta pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-17
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-17
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Prekės pagal Sutartį turi būti pristatytos per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pateikto užsakymo raštu ar elektroniniu paštu dienos.
Prekės pagal sutartį gali būti užsakomos 12 (dvylika) mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekės bus užsakomos pagal poreikį.
Prekės pagal sutartį gali būti užsakomos 12 (dvylika) mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekės bus užsakomos pagal poreikį.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VILNIAUS APYGARDOS TEISMAS
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |