Nešiojamųjų kompiuterių komplektų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos mokslo taryba
188716281
Gedimino pr. 3
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Gračiovė
Telefonas: +370 67615622
El. paštas: agne.graciove@lmt.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lmt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696943
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Ekspertinės ir patariamosios funkcijos vykdymas valstybės mokslo ir studijų politikos klausimais

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nešiojamųjų kompiuterių komplektų pirkimas
Nuorodos numeris:  2023
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30213100  -  Nešiojamieji kompiuteriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kompiuterinė įranga reikalinga siekiant įgyvendinti projekto „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros reorganizavimas, sukuriant su nauju mandatu Lietuvos mokslo tarybą“ Nr. 10-007-P-0001 sutartyje numatytą poveiklę 1.2.6. Nešiojamo kompiuterio komplektas (kompiuteris, klaviatūra, pelė, sujungimų stotelė / monitorius, krepšys).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 71820.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30237410  -  Kompiuterių pelės
30237460  -  Kompiuterių klaviatūros
32323000  -  Vaizdo monitoriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kompiuterinė įranga reikalinga siekiant įgyvendinti projekto „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros reorganizavimas, sukuriant su nauju mandatu Lietuvos mokslo tarybą“ Nr. 10-007-P-0001 sutartyje numatytą poveiklę 1.2.6. Nešiojamo kompiuterio komplektas (kompiuteris, klaviatūra, pelė, sujungimų stotelė / monitorius, krepšys).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 71820.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) lėšomis ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis (netinkamam PVM) finansuojamas projektas Nr. 10-007-P-0001 „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros reorganizavimas, sukuriant su nauju mandatu Lietuvos mokslo tarybą“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

7.1. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 4.3 punkte numatyta tvarka, įsipareigoja Tiekėjui pareikalavus mokėti Tiekėjui 0,02 % delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
7.2. Tiekėjas, uždelsęs pristatyti Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,02 % delspinigius nuo nepristatytų / nepataisytų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
4.4. Pirkėjas apmoka Tiekėjui už Prekes ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto Prekių perdavimo-priėmimo akto arba kito Prekių pristatymą patvirtinančio dokumento gavimo dienos. Tiekėjo pateiktoje sąskaitoje faktūroje turi būti nurodoma Pirkėjo dokumentų valdymo sistemoje registruotos Sutarties data ir numeris.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-28
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-28
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-13

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.