Neurologijos mokymo priemonių pirkimas, Nr. VU39576
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01131
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Raguotienė
Telefonas:
+370 52687078
El. paštas:
daiva.raguotiene@cr.vu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725332Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=725332&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Neurologijos mokymo priemonių pirkimas, Nr. VU39576
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48180000
-
Medicinos programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ketinama įsigyti neurologijos mokymo priemones.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis - Neurologinio grįžtamojo ryšio įrenginys
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33190000
-
Įvairūs medicinos prietaisai ir produktai
48180000
-
Medicinos programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, Vytauto g. 84, Šiauliai.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Neurologinio grįžtamojo ryšio įrenginys, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo bei kurių Pardavėjas iš anksto negalėjo numatyti, Pirkėjui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, Sutarties 6.1 p. numatytas Pardavėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 (vienam) mėnesiui, bet ne ilgiau kaip iki 2023 m. gruodžio 15 d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„VILNIAUS UNIVERSITETO STUDIJŲ PROCESUI REIKALINGOS INFRASTRUKTŪROS MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA“ Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-15-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis – Elektroencefalografijos ekspertinė analizės programa su EEG kepurėle
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33190000
-
Įvairūs medicinos prietaisai ir produktai
48180000
-
Medicinos programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija, Vytauto g. 84, Šiauliai.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Elektroencefalografijos ekspertinė analizės programa, 1 vnt.
EEG kepurėlė, 1 vnt.
EEG kepurėlė, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo bei kurių Pardavėjas iš anksto negalėjo numatyti, Pirkėjui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, Sutarties 6.1 p. numatytas Pardavėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 (vienam) mėnesiui, bet ne ilgiau kaip iki 2023 m. gruodžio 15 d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„VILNIAUS UNIVERSITETO STUDIJŲ PROCESUI REIKALINGOS INFRASTRUKTŪROS MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA“ Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-15-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurtaelektronineforma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas sutarties įvykdymą užtikrina 10 procentų dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
2. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 8 skyriaus numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos užkiekvieną pradelstą dieną.
3. Suėjus Sutarties 6.1 punkte nustatytam terminui, įskaitant ir pratęsimą, numatytą Sutarties 6.2 punkte, Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną. Šis punktas taikomas esant ne ilgesniam nei 1 (vieno) mėnesio vėlavimui.
4.Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties 6.1 ir 6.2 punktų nuostatas, vėluoja daugiau nei 1 (vieną) mėnesį pristatyti, instaliuoti ir apmokyti dirbti su Preke, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja Sutarties įvykdymo užtikrinimą, nurodytą 10.5 punkte
2. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties 8 skyriaus numatyta tvarka, įsipareigoja Pardavėjui pareikalavus mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos užkiekvieną pradelstą dieną.
3. Suėjus Sutarties 6.1 punkte nustatytam terminui, įskaitant ir pratęsimą, numatytą Sutarties 6.2 punkte, Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną. Šis punktas taikomas esant ne ilgesniam nei 1 (vieno) mėnesio vėlavimui.
4.Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties 6.1 ir 6.2 punktų nuostatas, vėluoja daugiau nei 1 (vieną) mėnesį pristatyti, instaliuoti ir apmokyti dirbti su Preke, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja Sutarties įvykdymo užtikrinimą, nurodytą 10.5 punkte
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-05
Vietos laikas:
13:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-05
Vietos laikas:
14:00
Vieta:
Elektroninė erdvė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |