Nuotekų dumblo tvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Simona Kiūdytė
Telefonas:
+370 68714520
El. paštas:
simona.kiudyte@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=631254Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=631254&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Nuotekų dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90513800
-
Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513800
-
Dumblo tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas ir Tiekėjų kvalifikacija yra tikrinama, taikomi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai. Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti Paraišką su priedais (SPS Priedas Nr. 1) ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS Priedas Nr. 3). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius aktualius dokumentus, taip pat atitiktį kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams įrodančius dokumentus nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1, Lentelė Nr. 2 ir Lentelė Nr. 3) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal SPS nurodytą Pasiūlymų vertinimo kriterijų) po Galutinių pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias. Keliamas kvalifikacinis reikalavimas dėl teisės verstis veikla.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas privalo užtikrinti savo Pasiūlymo galiojimą vienu iš šių būdų:
1. pateikiant banko išduotą Pirmo pareikalavimo pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
2. pervesti nustatyto dydžio užstatą į uždarosios akcinės bendrovės „VILNIAUS VANDENYS“ (kodas 120545849) sąskaitą Nr. LT64 7044 0600 0776 5833 AB SEB banke.
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 10 000,00 EUR.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis: 5 proc. nuo Sutarties vertės (EUR be PVM).
1. pateikiant banko išduotą Pirmo pareikalavimo pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
2. pervesti nustatyto dydžio užstatą į uždarosios akcinės bendrovės „VILNIAUS VANDENYS“ (kodas 120545849) sąskaitą Nr. LT64 7044 0600 0776 5833 AB SEB banke.
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 10 000,00 EUR.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis: 5 proc. nuo Sutarties vertės (EUR be PVM).
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai, laiku ir kokybiškai suteiktas Paslaugas Paslaugų gavėjas atsiskaito Paslaugų teikėjui pagal jo pateiktas ir Paslaugų gavėjo priimtas Sąskaitas:
1. tuo atveju, kai Atliekos bus kompostuojamos Paslaugų gavėjo panaudos teise suteiktose aikštelėse, apmokama 60% kainos perdavus dumblą, likusi 40% dalis sumokama išvežus kompostą;
2. baigus kompostavimo procesą (prieš pasibaigiant Sutarčiai, kai Atliekos nėra perduodamos) likusi 40 % dalis sumokama pilnai išvežus visą kompostą (kai aikštelės lieka tuščios);
3. tuo atveju, kai Paslaugų teikėjas išveža Atliekas ir jas kompostuoja ne Paslaugų gavėjo aikštelėse, apmokama iškarto, Sutartyje nustatytu terminu;
4. Paslaugų gavėjas su Paslaugų teikėju atsiskaito už faktiškai perduotą Atliekų kiekį fizinėmis tonomis.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
1. tuo atveju, kai Atliekos bus kompostuojamos Paslaugų gavėjo panaudos teise suteiktose aikštelėse, apmokama 60% kainos perdavus dumblą, likusi 40% dalis sumokama išvežus kompostą;
2. baigus kompostavimo procesą (prieš pasibaigiant Sutarčiai, kai Atliekos nėra perduodamos) likusi 40 % dalis sumokama pilnai išvežus visą kompostą (kai aikštelės lieka tuščios);
3. tuo atveju, kai Paslaugų teikėjas išveža Atliekas ir jas kompostuoja ne Paslaugų gavėjo aikštelėse, apmokama iškarto, Sutartyje nustatytu terminu;
4. Paslaugų gavėjas su Paslaugų teikėju atsiskaito už faktiškai perduotą Atliekų kiekį fizinėmis tonomis.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodyta Sutarties SD 6 skyriuje "Atsakomybė"
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |