Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Nuotekų tinklų rekonstravimas Kalnuvėnuose

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams: Toma Liutikienė
Telefonas: +370 46466201
Faksas: +370 46466179
NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vanduo.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626466
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nuotekų tinklų rekonstravimas Kalnuvėnuose
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45232400  -  Kanalizacijos vamzdynų klojimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šio pirkimo objektas yra buitinių nuotekų tinklų rekonstravimo ir statybos darbai Kalnuvėnų km. Klaipėdos rajone pagal parengtus statybos projektus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232400  -  Kanalizacijos vamzdynų klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kalnuvėnai, Klaipėdos r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šio pirkimo objektas yra buitinių nuotekų tinklų rekonstravimo ir statybos darbai Kalnuvėnų km. Klaipėdos rajone pagal parengtus statybos projektus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat, kiekvienas tiekėjų grupės narys atskirai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), o tiekėjui remiantis ūkio subjektų pajėgumais pagal KSPĮ 62 straipsnį – kiekvienas ūkio subjektas atskirai, turi atitikti šiame priede nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Kriterijai netaikomi.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Dalyvis privalo užtikrinti savo Galutinio pasiūlymo galiojimą ne mažesne kaip 3 000 (trijų tūkstančių) eurų suma vienu iš šių būdų:
LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija;
Draudimo bendrovės laidavimo raštu/liudijimu;
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Mokėjimai, iš atliktų darbų vertės, įrašytos Rangovo apmokėjimui „E.sąskaita“ priemonėmis teikiamoje PVM sąskaitoje – faktūroje, atskaičius 5 % dydžio rizikos rezervą, numatytą Sutarties specialiųjų sąlygų 4.4 punkte, vykdomi tarpiniais mokėjimais kas mėnesį per 30 (trisdešimt) dienų po PVM sąskaitos-faktūros, Rangovo išrašytos pagal abiejų šalių pasirašytą darbų priėmimo-perdavimo aktą, pateikimo „E.sąskaita“ priemonėmis datos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas (banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas), ne mažesnei nei 10 000,00 Eur sumai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
LT-91116
Klaipėda
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-17
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.