Nuotolinio valdymo išmontavimo mechanizmo (roboto) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Audrius Sipavičius
Telefonas:
+370 52595464
El. paštas:
sipavicius@iae.lt
Faksas:
+370 38624188
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623048Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=623048&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
VĮ IAE eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Nuotolinio valdymo išmontavimo mechanizmo (roboto) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42997300
-
Pramoniniai robotai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas nuotolinio valdymo mechanizmas skirtas konstrukcijų ardymui, pjaustymui, smulkinimui ir pakrovimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80500000
-
Apmokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjas turi per 180 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos pristatyti į IAE vieną nuotolinio valdymo išmontavimo mechanizmą ir kartu teikiamą įrangą ir apmokyti darbuotojus juo dirbti.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
210
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas iškilus nenumatytoms aplinkybėms, Sutarties šalims raštu išreiškus sutikimą, gali būti pratęstas 1 kartą, bet ne daugiau kaip 30 kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas Ignalinos programos projekto 1A.20/03/RCM.01 lėšomis
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS). Pasiūlymai, pateikti
vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus vertinami. Elektroninėmis priemonėmis
pasiūlymus gali teikti tik prekių tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
4. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
2. Pasiūlymai turi būti pateikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS). Pasiūlymai, pateikti
vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus vertinami. Elektroninėmis priemonėmis
pasiūlymus gali teikti tik prekių tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
4. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos
bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo
pašalinti iš pirkimo.
bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo
pašalinti iš pirkimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartinių prievolių įvykdymas užtikrinamas banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu ne mažiau kaip 2 procentai nuo Sutarties kainos eurais su PVM .
Turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį, bet ne trumpiau kaip 210 kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus (patiekti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,02 procento dydžio delspinigius.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
Galutinis mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) ir abi šalys pasirašo perdavimo - priėmimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai jis gavo visus tinkamus dokumentus.
Turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį, bet ne trumpiau kaip 210 kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus (patiekti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,02 procento dydžio delspinigius.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
Galutinis mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) ir abi šalys pasirašo perdavimo - priėmimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai jis gavo visus tinkamus dokumentus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-02
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-02
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.4.4)
Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą
VĮ Ignalinos atominė elektrinė
Elektrinės g, 4 K47 Drūkšinių k.
Visagino savivaldybė
31152
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |