Šeštadienis, lapkričio 09 d.

NXDN skaitmeninio kamieninio viešojo radijo ryšio tinklo paslauga; radijo pokalbių valdymo programinės įrangos nuoma; GMP brigadų programinės įrangos palaikymo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis
190470591
Jurginų g. 33, 91206 Klaipėda
Klaipėda
91206
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Staivaitė
Telefonas: +370 46210268
Faksas: +370 46210091
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://klaipedosgmp.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=673414
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

NXDN skaitmeninio kamieninio viešojo radijo ryšio tinklo paslauga; radijo pokalbių valdymo programinės įrangos nuoma; GMP brigadų programinės įrangos palaikymo paslauga
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50333000  -  Radijo ryšių įrangos priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. NXDN skaitmeninio kamieninio viešojo radijo ryšio tinklo paslauga
Kiekis: 65 abonentai, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 55 abonentai;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 10 abonentų.
2. Radijo pokalbių valdymo programinės įrangos nuoma
Kiekis: 5 darbo vietos, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 5 darbo vietas;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 0 darbo vietų.
3. GMP brigadų programinės įrangos palaikymo paslauga
Kiekis: 30 komplektų, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 25 komplektai;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 5 komplektai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50333000  -  Radijo ryšių įrangos priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jurginų g. 33, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. NXDN skaitmeninio kamieninio viešojo radijo ryšio tinklo paslauga
Kiekis: 65 abonentai, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 55 abonentai;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 10 abonentų.
2. Radijo pokalbių valdymo programinės įrangos nuoma
Kiekis: 5 darbo vietos, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 5 darbo vietas;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 0 darbo vietų.
3. GMP brigadų programinės įrangos palaikymo paslauga
Kiekis: 30 komplektų, iš kurių:
Klaipėdos greitosios medicininės pagalbos stotis – 25 komplektai;
Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centras – 5 komplektai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvaujanti pirkime, privalo pateikti užpildytą ir pasirašytą
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Šiame pirkime atrankos kriterijai nurodantys ekonominę ir finansinę tiekėjo padėtį, netaikomi.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą. Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 2 procentai nuo tiekėjo pasiūlyme nurodytos bendros pirkimo sutarties kainos (pirkimo sutarties kainos su PVM).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Jurginų g. 33, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Komisijos posėdžiuose tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-08

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.