Šeštadienis, lapkričio 16 d.

Objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krantinės Nr. 142, krantinės Nr. 141 dalies ir kranto prie krantinės Nr. 142 tvirtinimo, rekonstravimas“ grunto kasimo darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
240329870
J. Janonio g. 24
Klaipėda
92251
LT
Asmuo ryšiams: Martynas Kunigonis
Telefonas: +370 46499627
El. paštas: m.kunigonis@port.lt
Faksas: +370 46499784
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.portofklaipeda.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=625388
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krantinės Nr. 142, krantinės Nr. 141 dalies ir kranto prie krantinės Nr. 142 tvirtinimo, rekonstravimas“ grunto kasimo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45252124  -  Dugno gilinimo ir žemių siurbimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Sutartimi Rangovas įsipareigoja savo rizika, medžiagomis, įrengimais ir lėšomis atlikti objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krantinės Nr. 142, krantinės Nr. 141 dalies, Minijos g. 180, Klaipėda, ir kranto prie krantinės Nr. 142 tvirtinimo Perkėlos g. 8, Klaipėda, rekonstravimas“ grunto kasimo darbus , vadovaudamasis Užsakovo pateiktu darbų projektu, Sutarties 3 priedu – preliminaria Darbų schema, Aplinkos apsaugos agentūros išduotais leidimais Nr. LJ57-10/2020 ir Nr. LJ57-19/2021, pagal Darbų techninėje užduotyje nurodytas sąlygas ir ribas bei perduoti juos Užsakovui, o Užsakovas įsipareigoja kokybiškai atliktus Darbus priimti ir už juos sumokėti Sutartyje nustatyta tvarka.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45252124  -  Dugno gilinimo ir žemių siurbimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sutartimi Rangovas įsipareigoja savo rizika, medžiagomis, įrengimais ir lėšomis atlikti objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krantinės Nr. 142, krantinės Nr. 141 dalies, Minijos g. 180, Klaipėda, ir kranto prie krantinės Nr. 142 tvirtinimo Perkėlos g. 8, Klaipėda, rekonstravimas“ grunto kasimo darbus , vadovaudamasis Užsakovo pateiktu darbų projektu, Sutarties 3 priedu – preliminaria Darbų schema, Aplinkos apsaugos agentūros išduotais leidimais Nr. LJ57-10/2020 ir Nr. LJ57-19/2021, pagal Darbų techninėje užduotyje nurodytas sąlygas ir ribas bei perduoti juos Užsakovui, o Užsakovas įsipareigoja kokybiškai atliktus Darbus priimti ir už juos sumokėti Sutartyje nustatyta tvarka.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartyje nenumatytoms aplinkybėms, kurių Rangovas pagrįstai negalėjo numatyti ir kurios trukdo atlikti Darbus laiku, Darbų atlikimo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas tiek, kiek truko aplinkybės, trukdančios Darbus atlikti laiku.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pateikti užpildytą ir pasirašytą pirkimo dokumentų (2 priedą) „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“, kurį turi elektroninėje formoje užpildyti ir pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti subrangovus/subtiekėjus/subteikėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų EBVPD patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų 3.2 p. ir 3.6 p. nurodytų reikalavimų. (Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Rangovas privalo per 10 (dešimt) dienų po Sutarties pasirašymo pateikti Užsakovui neatšaukiamą pirmo pareikalavimo Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą – banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą, 10 (dešimties) proc. nuo pradinės Sutarties vertės dydžio, – ir pateikti dokumentus, patvirtinančius, kad Rangovas sumokėjo visas privalomas įmokas už Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Numatyta pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-29
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos posėdžių salėje, J. Janonio g. 24, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. VĮ KVJUD neteiks informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacine sistema "E.sąskaita".
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Numatyta pirkimo dokumentuose
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-10
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.