ORC turbinos įrengimas Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Drulytė
Telefonas:
+370 37305906
El. paštas:
z.drulyte@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697335Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697335&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ORC turbinos įrengimas Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45251200
-
Katilinių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas siekdamas sumažinti savo priklausomybę nuo elektros tiekimo tinklo ir užsitikrinti elektros energijos gamybą savo reikmėms, Petrašiūnų elektrinėje planuoja įsirengti organinio Renkino ciklo (toliau - ORC) įrenginius, kurie panaudotų esamų biomasės vandens šildymo katilų šiluminę energiją.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1700000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231112
-
Vamzdyno sistemos montavimas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas siekdamas sumažinti savo priklausomybę nuo elektros tiekimo tinklo ir užsitikrinti elektros energijos gamybą savo reikmėms, Petrašiūnų elektrinėje planuoja įsirengti ORC įrenginius, kurie panaudotų esamų biomasės vandens šildymo katilų šiluminę energiją. Išsami informacija pateikta techninėje specifikacijoje. Su ORC įrenginiu tiekėjas privalės pateikti atsarginių/dėvimų dalių komplektą, kurių kiekiai turi būti įvertinti pagal kartu su pasiūlymu pateikiamą techninio aptarnavimo grafiką, nemažiau nei 40 000 darbo valandų eksploatacijos periodui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1700000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 24 mėnesių laikotarpiui ir gali būti pratęsta vieną kartą 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Projektas iš dalies finansuojamas pagal 2022 m. kovo 23 d. ES komunikato priemonę "Juridinių asmenų investicijoms į iškastinio kuro naudojimo pakeitimą ar mažinimą ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimą" tvarkos aprašą, patvirtintą LR aplinkos ministro 2022 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. D1-290.“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą 30 000 Eur (trisdešimt tūkstančių eurų) sumai.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Šalims pasirašius tarpinį priėmimo-perdavimo aktą Rangovas pateikia PVM sąskaitą-faktūrą. Sąskaita teikiama per E. sąskaitą, o jei bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad sąskaita nėra gauta, apmokėjimo terminai bus skaičiuojami nuo pateikimo momento.PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 d. nuo jos pateikimo. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į E. sąskaita sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną.
PVM sąskaita-faktūra yra apmokama sutarties BD 6.1-6.2p. nurodyta tvarka, sulaikant 10 proc. nuo kiekvienos pateiktos apmokėjimui PVM sąskaitos faktūros sumos. Tarpinėse PVM sąskaitose faktūrose privalo būti nurodyta, kad remiantis Sutarties BD 6.3. punktu taikomas 10 (dešimties) proc. mokėtinos sumos sulaikymas.
PVM sąskaita-faktūra yra apmokama sutarties BD 6.1-6.2p. nurodyta tvarka, sulaikant 10 proc. nuo kiekvienos pateiktos apmokėjimui PVM sąskaitos faktūros sumos. Tarpinėse PVM sąskaitose faktūrose privalo būti nurodyta, kad remiantis Sutarties BD 6.3. punktu taikomas 10 (dešimties) proc. mokėtinos sumos sulaikymas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovui nutraukus Sutartį BD 15.4 punkte numatytais pagrindais yra laikoma, jog Sutartis yra nutraukta dėl Rangovo kaltės (laikoma, jog Rangovas Sutartį pažeidė iš esmės) ir Rangovas privalo sumokėti Sutarties bendrųjų sąlygų 14.9. punkte nurodyto dydžio baudą, taip pat atlyginti Užsakovo nuostolius, kurių nepadengia bauda. Užsakovas turi teisę šią baudą išskaičiuoti iš Rangovui mokėtinų sumų. Šalys susitaria, kad minėtos baudos dydis yra nustatytas vadovaujantis teisingumo, protingumo, sąžiningumo principais ir atitinka Užsakovo minimalių nuostolių, patirtų dėl Sutarties nevykdymo ir/ar netinkamo vykdymo, dydį. Išsami informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-21
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |