P-2022/5882, Susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajono laisvoje ekonominėje zonoje Industrijos g.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
EGIDIJUS GEDRIMAS
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
egidijus.gedrimas@klaipedos-r.lt
Faksas:
+370 46472005
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=625051Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=625051&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
P-2022/5882, Susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajono laisvoje ekonominėje zonoje Industrijos g.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajono laisvoje ekonominėje zonoje Industrijos g., kompl.: Darbo projekto parengimas; Susisiekimo dalies statybos darbai;
Elektros įrenginių įrengimo darbai; Nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai; Tinklų klojimas;
Geodezijos, kartografijos paslaugos ir dokumentacijos parengimas; Nekilnojamųjų daiktų kadastriniai matavimai ir Kadastrinių matavimų bylos parengimas.
2. Darbai perkami pagal UAB „Kelprojektas“ parengtą techninį projektą Nr. 0013.6882-00-TP (kuriam išduotas statybą leidžiantis dokumentas Nr.LNS-34-140805-00512).
3. Šiuo pirkimu nėra perkami darbai pagal techninio projekto dalį ,,Vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje“.
4. Perkamų darbų kiekis (apimtis) nurodyta šio pirkimo dokumentuose.
Elektros įrenginių įrengimo darbai; Nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai; Tinklų klojimas;
Geodezijos, kartografijos paslaugos ir dokumentacijos parengimas; Nekilnojamųjų daiktų kadastriniai matavimai ir Kadastrinių matavimų bylos parengimas.
2. Darbai perkami pagal UAB „Kelprojektas“ parengtą techninį projektą Nr. 0013.6882-00-TP (kuriam išduotas statybą leidžiantis dokumentas Nr.LNS-34-140805-00512).
3. Šiuo pirkimu nėra perkami darbai pagal techninio projekto dalį ,,Vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje“.
4. Perkamų darbų kiekis (apimtis) nurodyta šio pirkimo dokumentuose.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232420
-
Su nuotekomis susiję darbai
45233252
-
Gatvių dangos darbai
45233293
-
Gatvės įrenginių montavimas
45316110
-
Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Industrijos g., Klaipėdos LEZ, Klaipėdos rajonas.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajono laisvoje ekonominėje zonoje Industrijos g., kompl.: Darbo projekto parengimas; Susisiekimo dalies statybos darbai;
Elektros įrenginių įrengimo darbai; Nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai; Tinklų klojimas;
Geodezijos, kartografijos paslaugos ir dokumentacijos parengimas; Nekilnojamųjų daiktų kadastriniai matavimai ir Kadastrinių matavimų bylos parengimas.
2. Darbai perkami pagal UAB „Kelprojektas“ parengtą techninį projektą Nr. 0013.6882-00-TP (kuriam išduotas statybą leidžiantis dokumentas Nr.LNS-34-140805-00512).
3. Šiuo pirkimu nėra perkami darbai pagal techninio projekto dalį ,,Vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje“.
4. Perkamų darbų kiekis (apimtis) nurodyta šio pirkimo dokumentuose.
Elektros įrenginių įrengimo darbai; Nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai; Tinklų klojimas;
Geodezijos, kartografijos paslaugos ir dokumentacijos parengimas; Nekilnojamųjų daiktų kadastriniai matavimai ir Kadastrinių matavimų bylos parengimas.
2. Darbai perkami pagal UAB „Kelprojektas“ parengtą techninį projektą Nr. 0013.6882-00-TP (kuriam išduotas statybą leidžiantis dokumentas Nr.LNS-34-140805-00512).
3. Šiuo pirkimu nėra perkami darbai pagal techninio projekto dalį ,,Vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje“.
4. Perkamų darbų kiekis (apimtis) nurodyta šio pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai). Kartu su pasiūlymu užpildytą atskirą EBVPD turi pateikti: Pasiūlymą pateikęs tiekėjas; Kiekvienas tiekėjų grupės partneris atskirai savo EBVPD, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė; Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais bus remiamasi, įrodinėjant kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagal VPĮ 49 straipsnį.
2. Perkančioji organizacija netikrina kvazisubtiekėjų pašalinimo pagrindų. Taip pat nereikalauja teikti EBVPD.
3. Tais atvejais, kai tiekėjas naudojasi (naudosis) trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organziacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai neteiks dalies paslaugų, nevykdys dalies darbų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį), priemonėmis (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų, tačiau, teikdamas pasiūlymą, turi pareigą įrodyti, kad atitinkamomis konkrečiomis trečiojo asmens priemonėmis jis galės naudotis sutarties vykdymo laikotarpiu (teikiant pasiūlymą nurodyti tuos trečiuosius asmenis ir informaciją apie su jais pasirašytas sutartis, ketinimo protokolus ir pan.). Tokiu atveju laikoma, kad tiekėjas pats turi atitinkamą kvalifikaciją, nepriklausomai nuo to, kokiais pagrindais (nuosavybės, nuomos ar kitais) naudojasi ar naudosis sutarties vykdymo metu atitinkamas priemones.
4. Kartu su pasiūlymu EBVPD privalo pateikti visi Pirkime dalyvaujantys tiekėjai, tačiau pasiūlymus teikiantys tiekėjai kartu su pasiūlymu tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį (toliau – EBVPD deklaruoti duomenys) patvirtinančių dokumentų teikti neprivalo.
5. Aktualius dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį perkančiosios organizacijos nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams privalės pateikti tik tas dalyvis, kurio ekonominis naudingumas prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias, t. y. tik preliminarus laimėtojas, tačiau perkančioji organizacija turi teisę bet kuriuo Pirkimo procedūros metu paprašyti šiuos dokumentus (visus ar dalį jų) pateikti ir kitų tiekėjų, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą Pirkimo procedūrų atlikimą.
6. EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateikiamos adresu: http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
2. Perkančioji organizacija netikrina kvazisubtiekėjų pašalinimo pagrindų. Taip pat nereikalauja teikti EBVPD.
3. Tais atvejais, kai tiekėjas naudojasi (naudosis) trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organziacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai neteiks dalies paslaugų, nevykdys dalies darbų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį), priemonėmis (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų, tačiau, teikdamas pasiūlymą, turi pareigą įrodyti, kad atitinkamomis konkrečiomis trečiojo asmens priemonėmis jis galės naudotis sutarties vykdymo laikotarpiu (teikiant pasiūlymą nurodyti tuos trečiuosius asmenis ir informaciją apie su jais pasirašytas sutartis, ketinimo protokolus ir pan.). Tokiu atveju laikoma, kad tiekėjas pats turi atitinkamą kvalifikaciją, nepriklausomai nuo to, kokiais pagrindais (nuosavybės, nuomos ar kitais) naudojasi ar naudosis sutarties vykdymo metu atitinkamas priemones.
4. Kartu su pasiūlymu EBVPD privalo pateikti visi Pirkime dalyvaujantys tiekėjai, tačiau pasiūlymus teikiantys tiekėjai kartu su pasiūlymu tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį (toliau – EBVPD deklaruoti duomenys) patvirtinančių dokumentų teikti neprivalo.
5. Aktualius dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį perkančiosios organizacijos nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams privalės pateikti tik tas dalyvis, kurio ekonominis naudingumas prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias, t. y. tik preliminarus laimėtojas, tačiau perkančioji organizacija turi teisę bet kuriuo Pirkimo procedūros metu paprašyti šiuos dokumentus (visus ar dalį jų) pateikti ir kitų tiekėjų, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą Pirkimo procedūrų atlikimą.
6. EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD pildymo rekomendacijos pateikiamos adresu: http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Visi Darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 11 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Į šį terminą įskaitomas Darbo projekto parengimas.
2. Išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas. Apmokėjimo už tinkamai pagal Sutartį atliktus Darbus sumai nustatyti turi būti taikomos žiniaraštyje (įkainotų veiklų sąraše) nurodytos fiksuotos Darbų grupių (etapų) kainos. Už atliktus ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančius Darbus sumokama per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija) vertė 10 proc. nuo pradinės Sutarties vertės (EUR be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti 12 mėn. nuo banko ar kredito unijos garantijos, draudimo bendrovės laidavimo rašto įsigaliojimo dienos
2. Išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas. Apmokėjimo už tinkamai pagal Sutartį atliktus Darbus sumai nustatyti turi būti taikomos žiniaraštyje (įkainotų veiklų sąraše) nurodytos fiksuotos Darbų grupių (etapų) kainos. Už atliktus ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančius Darbus sumokama per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija) vertė 10 proc. nuo pradinės Sutarties vertės (EUR be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti 12 mėn. nuo banko ar kredito unijos garantijos, draudimo bendrovės laidavimo rašto įsigaliojimo dienos
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-30
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-30
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Planuojama, kad šiuo pirkimu perkami darbai bus finansuojami Ekonomikos ir inovacijų ministerijos. Paraiška finansavimui gauti rengiama. Planuojama teikti 2022.04. 2021 metų pavyzdžiu sprendimai dėl finansavimo buvo priimti apie liepos mėnesį. Perkančioji organizacija įsipareigoja informuoti visa turima informacija dėl paraiškos teikimo, vertinimo. Jei finansavimas šiuo pirkimu perkamiems darbams nebus užtikrintas, tai perkančioji organizacija pirkimą nutrauks.
2. Detalizuotas lokalines darbų sąmatas (darbų kiekių žiniaraščius), kuriose numatytos sumos pagrindžia ir atitinka Sutartyje numatytą Darbų kainą, Rangovas turi pateikti iki darbų pradžios, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Rangovas, įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo įvertinti visus darbų sprendinius pagal pateiktą techninę specifikaciją. Jeigu Rangovas aptinka darbų, kurie, jo manymu, yra neįvertinti darbų kiekių žiniaraščiuose, Rangovas įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo šiuos darbus įsivertinti.
3. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
2. Detalizuotas lokalines darbų sąmatas (darbų kiekių žiniaraščius), kuriose numatytos sumos pagrindžia ir atitinka Sutartyje numatytą Darbų kainą, Rangovas turi pateikti iki darbų pradžios, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Rangovas, įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo įvertinti visus darbų sprendinius pagal pateiktą techninę specifikaciją. Jeigu Rangovas aptinka darbų, kurie, jo manymu, yra neįvertinti darbų kiekių žiniaraščiuose, Rangovas įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo šiuos darbus įsivertinti.
3. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |