P-2023/8751, Lauko žaliuzių (lamelių) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2, Gargždai, Klaipėdos rajono savival
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Ašmontiene
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
neringa.asmontiene@klaipedos-r.lt
Faksas:
+370 65621646
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728731Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728731&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
P-2023/8751, Lauko žaliuzių (lamelių) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44115700
-
Išorinės žaliuzės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lauko žaliuzių (lamelių) pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44115700
-
Išorinės žaliuzės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija perka lauko žaliuzes (lameles) ir jų įrengimą. Prekės turi būti naujos, turi būti originalioje gamintojo pakuotėje, nenaudotos, neeksponuotos, mechaniškai nepažeistos ir su visais joms priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.). Prekės turi būti paženklintos teisės aktų nustatyta tvarka. (2002 m. gegužės 15 d. Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 170 „Dėl Lietuvos Respublikos parduodamų daiktų (prekių ) ženklinimo ir kainų nurodymo taisyklių”). Prekės turi būti pristatytos, sumontuotos, suderintos ir išbandytos. Darbų atlikimo laikas ir data pagal grafiką turi būti suderinti su objekte dirbančiu rangovu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
90
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Specialiųjų pirkimo sąlygų priedas „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“).
2. Deklaruodamas, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
2.1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2.2. kiekvienas Ūkio subjektų grupės narys, jei pasiūlymą teikia Tiekėjų grupė;
2.3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi Tiekėjas.
3. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų, specialistų (kvazisubtiekėjų), kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuriuos, Tiekėjas ketina įdarbinti, jei pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu, pašalinimo pagrindų.
4. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs Tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
2. Deklaruodamas, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
2.1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2.2. kiekvienas Ūkio subjektų grupės narys, jei pasiūlymą teikia Tiekėjų grupė;
2.3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi Tiekėjas.
3. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų, specialistų (kvazisubtiekėjų), kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuriuos, Tiekėjas ketina įdarbinti, jei pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu, pašalinimo pagrindų.
4. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs Tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekės turi būti pristatytos ir sumontuotos – ne ilgiau kaip per 60 kalendorinių dienų po Sutarties įsigaliojimo;
2. Montavimo darbų atlikimo laikas ir data pagal grafiką turi būti suderinti su objekte dirbančiu rangovu;
3. Išankstinis apmokėjimas Tiekėjui neatliekamas. Atsiskaitymas už pristatytas ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Prekes atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
4. Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 10 proc. nuo Pradinės sutarties vertės EUR be PVM dydžio bauda;
5. Pirkėjui be pateisinamų priežasčių nesumokėjus Tiekėjo pateiktoje PVM sąskaitoje-faktūroje nurodytos sumos, Tiekėjas gali reikalauti iš Pirkėjo 0,02 % nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigių už kiekvieną praleistą dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo mokėjimo termino pasibaigimo dienos (ši diena neįskaitoma) iki dienos, kurią buvo gautas apmokėjimas (ši diena neįskaitoma).
2. Montavimo darbų atlikimo laikas ir data pagal grafiką turi būti suderinti su objekte dirbančiu rangovu;
3. Išankstinis apmokėjimas Tiekėjui neatliekamas. Atsiskaitymas už pristatytas ir techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančias Prekes atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
4. Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 10 proc. nuo Pradinės sutarties vertės EUR be PVM dydžio bauda;
5. Pirkėjui be pateisinamų priežasčių nesumokėjus Tiekėjo pateiktoje PVM sąskaitoje-faktūroje nurodytos sumos, Tiekėjas gali reikalauti iš Pirkėjo 0,02 % nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigių už kiekvieną praleistą dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo mokėjimo termino pasibaigimo dienos (ši diena neįskaitoma) iki dienos, kurią buvo gautas apmokėjimas (ši diena neįskaitoma).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 211 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas vykdomas elektroniniu būdu. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/).
2. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
2. Tuo atveju, jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, nė vėliau kaip iki pirkimo sutarties pasirašymo.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |