P-2023/8919, Klaipėdos rajono, Dovilų seniūnijos vietinės reikšmės kelio Nr. KL0401 Rimkai-Lėbartai-Dovilai (atkarpos nuo 0,00 iki 2,2 km) kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2, Gargždai, Klaipėdos rajono savival
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Petkė
Telefonas:
+370 65621646
El. paštas:
monika.petke@klaipedos-r.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=730723Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=730723&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
P-2023/8919, Klaipėdos rajono, Dovilų seniūnijos vietinės reikšmės kelio Nr. KL0401 Rimkai-Lėbartai-Dovilai (atkarpos nuo 0,00 iki 2,2 km) kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
P-2023/8919, Klaipėdos rajono, Dovilų seniūnijos vietinės reikšmės kelio Nr. KL0401 Rimkai-Lėbartai-Dovilai (atkarpos nuo 0,00 iki 2,2 km) kapitalinio remonto darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
kelio Nr. KL0401 Rimkai-Lėbartai-Dovilai (atkarpos nuo 0,00 iki 2,2 km) ,Klaipėdos rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
P-2023/8919, Klaipėdos rajono, Dovilų seniūnijos vietinės reikšmės kelio Nr. KL0401 Rimkai-Lėbartai-Dovilai (atkarpos nuo 0,00 iki 2,2 km) kapitalinio remonto darbai
Pagrindiniai rodikliai:
Kelias Nr. KL0401(nesudėtingas statinys):
• Kelio kategorija Iv;
• Kelio ilgis 2,188km;
• Važiuojamosios dalies plotis –6,0 m;
• Eismo juostų skaičius – 2;
• Eismo juostos plotis –3,0 m.
Nuotekų šalinimo tinklai (neypatingas statinys):
• Inž. tinklų ilgis –0,927km;
• Vamzdžio skersmuo – 200-400 mm.
Hidrotechniniai statiniai:
• Melioruojamas plotas 0,22 ha;
• Remontuojamas plotas 0,22 ha;
• Rinktuvų ilgis 0,147 km;
• Sausintuvų ilgis 0,03 km;
• Drenažo šuliniai 5 vnt.;
• Vandens nuleistuvai 1 vnt.
Pagrindiniai rodikliai:
Kelias Nr. KL0401(nesudėtingas statinys):
• Kelio kategorija Iv;
• Kelio ilgis 2,188km;
• Važiuojamosios dalies plotis –6,0 m;
• Eismo juostų skaičius – 2;
• Eismo juostos plotis –3,0 m.
Nuotekų šalinimo tinklai (neypatingas statinys):
• Inž. tinklų ilgis –0,927km;
• Vamzdžio skersmuo – 200-400 mm.
Hidrotechniniai statiniai:
• Melioruojamas plotas 0,22 ha;
• Remontuojamas plotas 0,22 ha;
• Rinktuvų ilgis 0,147 km;
• Sausintuvų ilgis 0,03 km;
• Drenažo šuliniai 5 vnt.;
• Vandens nuleistuvai 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį (VPĮ 88 straipsnio 5 dalies nuostatų taikymo atvejais ir subtiekėjai), atitinka specialiosiose pirkimo sąlygose pagal VPĮ 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų).
3. Fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
4. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
5. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
6. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų).
3. Fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
4. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
5. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
6. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis įsigalioja Sutartį pasirašius abiem Sutarties Šalims ir Rangovui pateikus tinkamą Sutarties įvykdymo užtikrinimą arba sumokėjus užstatą į Sutartyje nurodytą Užsakovo banko sąskaitą. Visi Darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 23 mėn. Mokėjimas per 30 kalendorinių dienų. Sutarties įvykdymo užtikrinimo (banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštas, ar užstatas) vertė 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip iki 30 kalendorinės dienos, po Sutartyje numatyto, vėliausio sutartinių įsipareigojimų vykdymo termino pabaigos.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip iki 30 kalendorinės dienos, po Sutartyje numatyto, vėliausio sutartinių įsipareigojimų vykdymo termino pabaigos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-19
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-01-19
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-19
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Komisijos narių kurie įgalioti palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais ir gauti iš jų (ne tarpininkų) pranešimus, susijusius su pirkimo procedūromis:
Dėl pirkimo objekto: Edita Zaveckienė, Statybos ir infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė, tel. mob. (+370 659) 85432, el. paštas edita.zaveckiene@klaipedos-r.lt
Dėl pirkimo procedūros: Monika Petkė, Viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė,
mob.tel. +370 674 88298, el. paštas: monika.petke@klaipedos-r.lt
Dėl pirkimo objekto: Edita Zaveckienė, Statybos ir infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė, tel. mob. (+370 659) 85432, el. paštas edita.zaveckiene@klaipedos-r.lt
Dėl pirkimo procedūros: Monika Petkė, Viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė,
mob.tel. +370 674 88298, el. paštas: monika.petke@klaipedos-r.lt
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |