Pacientų dietinio maitinimo paslauga RPLC Šiaulių filiale

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Respublikinis priklausomybės ligų centras
190999616
Žolyno g.16
Vilnius
LT
Asmuo ryšiams: Rima Gliebutė
Telefonas: +370 69959320
El. paštas: rima.gliebute@rplc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://rplc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662067
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pacientų dietinio maitinimo paslauga RPLC Šiaulių filiale
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55300000  -  Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pacientų dietinio maitinimo paslaugas sudaro maisto pagaminimas, jo pristatymas į valgyklos patalpas, nešvarių indų dezinfekavimas ir plovimas. Paslaugos mato vienetas yra vieno paciento maitinimo per parą kaina. Vidutinis maitinamų ligonių skaičius per parą 19 asmenų
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 138000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55300000  -  Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pacientų dietinio maitinimo paslaugas sudaro maisto pagaminimas, jo pristatymas į valgyklos patalpas, nešvarių indų dezinfekavimas ir plovimas. Paslaugos mato vienetas yra vieno paciento maitinimo per parą kaina. Vidutinis maitinamų ligonių skaičius per parą 19 asmenų
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 138000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja 12 (dvylika) mėnesių. Sutartį galima pratęsti du kartus po 12 mėnesių, bet ne ilgesnei trukmei, nei 36 mėnesiai skaičiuojant nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Jei pasibaigus Sutarties galiojimo terminui nei viena Šalis nepraneša apie Sutarties nutraukimą, laikoma, kad Sutartis yra pratęsiama
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys ir kiekvienas subtiekėjas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti konkurso sąlygose nurodytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Teikėjas turi turėti specialistą, sudarantį valgiaraštį, kuris yra:
- dietistas arba dietologas;
- arba dietetikos technologas,
- arba maisto technologijos specialistas
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.Maitinimo paslaugos turi būti teikiamos esant maitinimo rėžimui 3-5 kartai per dieną kiekvieną kalendorinę dieną be išeiginių ar švenčių dienų.
2.Už netinkamai ir nekokybiškai atliktas paslaugas, teikėjas moka perkančiajai organizacijai 0,02% dydžio delspinigius nuo neatlikto įsipareigojimo vertės už kiekvieną pavėluotą dieną.
3. Laiku neapmokėjusi už suteiktas paslaugas, perkančioji organizacija moka 0,02% dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neapmokėtos paslaugos vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-14
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Žolyno g. 16, Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.