Pacientų dietinio maitinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Vilniaus gimdymo namai
124368392
Tyzenhauzų g. 18A
Vilnius
02106
LT
Asmuo ryšiams:
Dainius Biekša
Telefonas:
+370 52299160
El. paštas:
dainius.bieksa@vgn.lt
Faksas:
+370 52628038
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.vgn.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3760
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=745123Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=745123&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pacientų dietinio maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos įstaigos pacientų dietinio maitinimo paslaugos. Planuojama maitinti apie
43800 pacientų per 3 metus
43800 pacientų per 3 metus
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Tyzenhauzų g. 18A, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos įstaigos pacientų dietinio maitinimo paslaugos. Planuojama maitinti apie
43800 pacientų per 3 metus
43800 pacientų per 3 metus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimi du sutarties pratęsimai, kaskart 12 mėnesiu terminui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija su tiekėju už suteiktas paslaugas atsiskaitys pavedimu į tiekėjo sąskaitą nurodytą sutartyje per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos.
Tiekėjui nutraukus paslaugų teikimą ar teikiant paslaugas netinkamai dėl nuo perkančiosios organizacijos nepriklausančių aplinkybių perkančioji organizacija turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu visa apimtimi ar jo dalimi. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo preliminarios Sutarties kainos su visais mokesčiais.
Tiekėjui nutraukus paslaugų teikimą ar teikiant paslaugas netinkamai dėl nuo perkančiosios organizacijos nepriklausančių aplinkybių perkančioji organizacija turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu visa apimtimi ar jo dalimi. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo preliminarios Sutarties kainos su visais mokesčiais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-15
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešoji įstaiga "VILNIAUS GIMDYMO NAMAI", Tyzenhauzų g. 18A, Vilniuje, Administravimo ir ūkio skyriuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, procedūroje tiekėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |