Pagėgių pramoninės zonos gatvių ir inžinerinių tinklų rangos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pagėgių savivaldybės administracija
188746659
Vilniaus g. 9, LT-99288 Pagėgiai
Pagėgiai
99288
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Makaraitė
Telefonas:
+370 44170413
El. paštas:
j.makaraite@pagegiai.lt
Faksas:
+370 44157874
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pagegiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/975
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666461Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666461&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pagėgių pramoninės zonos gatvių ir inžinerinių tinklų rangos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjas privalės parengti darbo projektą ir atlikti statybos rangos darbus: Draugystės gatvė, kapitalinis remontas. Gatvės kategorija D. Gatvės ilgis apie 168 m., važiuojamosios dalies plotis apie 6 iki 12 m., eismo juostos plotis nuo 3 iki 6,75 m. Pramonės gatvė, nauja statyba. Gatvės kategorija – D. Gatvės ilgis apie 262 m., važiuojamosios dalies plotis apie 6 m., eismo juostos plotis apie 3 m. Inžinieriniai tinklai: bendras kiekvienos paskirties inžinerinių tinklų ilgis 0,4 kV apie 647 m., 0,23 kV apie 144 m.; vandentiekio tinklų apie 979,39 m.; buitinių nuotekų tinklai apie 326,76 m.; vienos buitinių nuotekų siurblinės statyba. Iki darbų vykdymo pradžios teikėjas privalės įrengti laikiną projekto viešinimo stendą, o baigus darbus privalės įrengti nuolatinį projekto viešinimo stendą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjas privalės parengti darbo projektą ir atlikti statybos rangos darbus: Draugystės gatvė, kapitalinis remontas. Gatvės kategorija D. Gatvės ilgis apie 168 m., važiuojamosios dalies plotis apie 6 iki 12 m., eismo juostos plotis nuo 3 iki 6,75 m. Pramonės gatvė, nauja statyba. Gatvės kategorija – D. Gatvės ilgis apie 262 m., važiuojamosios dalies plotis apie 6 m., eismo juostos plotis apie 3 m. Inžinieriniai tinklai: bendras kiekvienos paskirties inžinerinių tinklų ilgis 0,4 kV apie 647 m., 0,23 kV apie 144 m.; vandentiekio tinklų apie 979,39 m.; buitinių nuotekų tinklai apie 326,76 m.; vienos buitinių nuotekų siurblinės statyba. Iki darbų vykdymo pradžios teikėjas privalės įrengti laikiną projekto viešinimo stendą, o baigus darbus privalės įrengti nuolatinį projekto viešinimo stendą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Funkcinės zonos Tauragė+ plėtros strategijos pirmaeilių veiksmų įgyvendinimas“ Nr. J08-CPVA-V-02-0001, finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4, 7, 8 ir 10 prioritetų jungtinę priemonę Nr. J08-CPVA-V „Funkcinių zonų vystymas“ .
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti minimalius kvalifikacinius reikalavimus, nustatytus konkurso sąlygose ir reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD) ir ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas (banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas). Laidavimo raštas turi būti pateikiamas kartu su laidavimo draudimo liudijimu (polisu) bei mokestiniu pavedimu, įrodančiu polise nurodytos draudimo įmokos sumokėjimą draudimo bendrovei. Tiekėjas finansinius dokumentus (PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras, kreditinius ir debetinius dokumentus bei avansines sąskaitas) teikia Užsakovui savo sąskaita, naudodamasis informacine sistema „E. sąskaita“ (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu). Už atliktus darbus Pirkėjas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros ir Atliktų darbų priėmimo-perdavimo akto.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešojo pirkimo komisijos posėdyje Pagėgių savivaldybės administracija, 303 kab., Vilniaus g. 11, Pagėgių m.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 87 straipsnio 1 dalies 12 punkto nuostatomis, už sutarties vykdymą atsakingas Bronislovas Budvytis, Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjas, tel. 8 441 57 389, el. paštas: b.budvytis@pagegiai.lt, už sutarties ir pakeitimų paskelbimą, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalies nuostatas, atsakinga Jolanta Makaraitė, Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vyresnioji specialistė, tel. 8 441 70 413, el. paštas: j.makaraite@pagegiai.lt.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 87 straipsnio 1 dalies 12 punkto nuostatomis, už sutarties vykdymą atsakingas Bronislovas Budvytis, Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjas, tel. 8 441 57 389, el. paštas: b.budvytis@pagegiai.lt, už sutarties ir pakeitimų paskelbimą, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalies nuostatas, atsakinga Jolanta Makaraitė, Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vyresnioji specialistė, tel. 8 441 70 413, el. paštas: j.makaraite@pagegiai.lt.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |