Pakruojo r. sav. administracinio pastato, esančio: Kęstučio g. 4, Pakruojis, kapitalinio remonto techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Pakruojo rajono savivaldybės administracija
288733050
Kęstučio g. 4
Pakruojis
83152
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Ilekytė
Telefonas: +370 42169085
Faksas: +370 42169085
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pakruojis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=729557
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pakruojo r. sav. administracinio pastato, esančio: Kęstučio g. 4, Pakruojis, kapitalinio remonto techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pakruojo r. sav. administracinio pastato, esančio: Kęstučio g. 4, Pakruojis, kapitalinio remonto techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 82644.63  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pakruojo r. sav. administracinio pastato, esančio: Kęstučio g. 4, Pakruojis, kapitalinio remonto techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82644.63  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių sutarimu, techninio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą, ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos turės būti teikiamos nuo statybos darbų pradžios iki statybos darbų pabaigos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą turi pateikti:
-pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
-kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
Kvalifikacijos reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla pateikiama pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:  
Teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos statybos įstatymas.
III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu Pirkėjas vėluoja sumokėti Tiekėjui priklausančias sumas Sutartyje nustatytais terminais, Tiekėjui pareikalavus, moka Tiekėjui 0,05 proc. delspinigius nuo neapmokėtos sumos.
Tiekėjas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties įvykdymą, Pirkėjui privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai yra užstatas arba garantija (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis) (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) arba laidavimo draudimas (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.987–6.1018 str.) arba užstatas.
Už tinkamai ir faktiškai suteiktas Paslaugas Pirkėjas sumoka Tiekėjui ne vėliau kaip per 30 d. nuo Paslaugų gavimo, Paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos patvirtinimo dienos, priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliausiai (t. y. turi būti išpildytos visos taikomos sąlygos).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-03-06
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-06
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje bei kituose komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros, tiekėjai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 80
Šiauliai
LT
Telefonas: +370 41524758

VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.