Palangos miesto informacinės sistemos ir mobilios aplikacijos kūrimo, diegimo, palaikymo ir aptarnavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785897Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=785897&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Palangos miesto informacinės sistemos ir mobilios aplikacijos kūrimo, diegimo, palaikymo ir aptarnavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72243000
-
Programavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Sistemos ir Aplikacijos paslaugų pirkimo tikslas – įsigyti (įsidiegti) Palangos miesto valdymo informacinę sistemą ir mobilią aplikaciją, skirtą Palangiškio kortelės užsakymui, valdymui, galiojimo tikrinimui ir Palangos miesto įmonių pasiūlymų viešinimui
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72243000
-
Programavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Sistemos ir Aplikacijos pagrindiniai uždaviniai:
1. vykdyti Kortelių išdavimą;
2. tikrinti Kortelių galiojimą;
3. valdyti Kortelių turėtojų duomenis;
4. atvaizduoti renginių kalendorių;
5. naudotis virtualia Kortele;
6. skelbti aktualią informaciją, susijusią su Kortele;
7. skelbti Palangos miesto įmonių pasiūlymus Palangos miesto gyventojams ir svečiams.
1. vykdyti Kortelių išdavimą;
2. tikrinti Kortelių galiojimą;
3. valdyti Kortelių turėtojų duomenis;
4. atvaizduoti renginių kalendorių;
5. naudotis virtualia Kortele;
6. skelbti aktualią informaciją, susijusią su Kortele;
7. skelbti Palangos miesto įmonių pasiūlymus Palangos miesto gyventojams ir svečiams.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Tiekėjas Sistemą ir Aplikaciją turi sukurti per 6 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Tiekėjas 30 mėnesių nuo Sistemos ir Aplikacijos įdiegimo ir perdavimo perkančiajai organizacijai naudoti dienos turi teikti Sistemos ir Aplikacijos administravimo paslaugas ir taisyti visas pastebėtas klaidas.
Tiekėjas 30 mėnesių nuo Sistemos ir Aplikacijos įdiegimo ir perdavimo perkančiajai organizacijai naudoti dienos turi teikti Sistemos ir Aplikacijos administravimo paslaugas ir taisyti visas pastebėtas klaidas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis įsigalioja Šalims pasirašius sutartį ir galioja 37 mėn.
Už Sistemos ir aplikacijos sukūrimą ir įdiegimą apmokama per 30 kalendorinių dienų po sistemos tinkamo veikimo, įdiegimo į darbinę aplinką ir priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dėl tinkamai atiliktų darbų bei PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
Už sistemos priežiūrą mokama kas mėnesį per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
Už sistemos vystymą mokama per 30 kalendorinių dienų po darbų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dėl tinkamai atliktų darbų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Sutartis užtikrinama netesybomis.
Už Sistemos ir aplikacijos sukūrimą ir įdiegimą apmokama per 30 kalendorinių dienų po sistemos tinkamo veikimo, įdiegimo į darbinę aplinką ir priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dėl tinkamai atiliktų darbų bei PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
Už sistemos priežiūrą mokama kas mėnesį per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
Už sistemos vystymą mokama per 30 kalendorinių dienų po darbų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dėl tinkamai atliktų darbų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Sutartis užtikrinama netesybomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-28
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga. Viešųjų pirkimų skyrius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.2 papunktį (perkamas inovatyvus produktas, paslauga ar procesas, darantis kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |