Palangos miesto polderių vandens kėlimo stočių eksploatavimo ir griovių priežiūros darbai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=630083Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=630083&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Palangos miesto polderių vandens kėlimo stočių eksploatavimo ir griovių priežiūros darbai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112320
-
Melioracijos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-11
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi Sutarties Šalys ir kai Rangovas pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, kuri galioja iki 2022 m. gruodžio 30 d.
2. Sutartis galioja iki 2022 m. gruodžio 30 d. Griovių priežiūros ir remonto darbus, Rangovas privalo atlikti nuo sutarties įsigaliojimo iki 2022 m. lapkričio 15 d.
3. Už atliktus darbus Užsakovas sumoka dalimis pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymas apie atliktus darbus, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų.
4. Galimas atsiskaitymas su subrangovais.
5.Per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos Rangovas turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 3 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
2. Sutartis galioja iki 2022 m. gruodžio 30 d. Griovių priežiūros ir remonto darbus, Rangovas privalo atlikti nuo sutarties įsigaliojimo iki 2022 m. lapkričio 15 d.
3. Už atliktus darbus Užsakovas sumoka dalimis pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymas apie atliktus darbus, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų.
4. Galimas atsiskaitymas su subrangovais.
5.Per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos Rangovas turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 3 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
III.2)
Paskelbimo data
2022-04-04
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |