Palangos miesto polderių vandens kėlimo stočių eksploatavimo ir griovių priežiūros darbai

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Darbai

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46030658
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688482
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Palangos miesto polderių vandens kėlimo stočių eksploatavimo ir griovių priežiūros darbai
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45112320  -  Melioracijos darbai
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-24
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi Sutarties Šalys ir kai Rangovas pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją.
2. Sutartis galioja iki 2025 m. gruodžio 31 d. Griovių priežiūros ir remonto darbus Rangovas privalo atlikti kiekvienais metais iki lapkričio 15 d.
3. Už atliktus darbus Užsakovas apmoka per 5 darbo dienas, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų
4. Atsiskaitymas su subrangovais nenumatytas.
5.Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija turi būti pateikta ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimas 3 proc. dydžio nuo metinės sutarties sumos Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas. Kitais metais 3 proc. nuo metinės sutarties sumos Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos pabaigos.
III.2)

Paskelbimo data

2023-02-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.