Palangos miesto savivaldybės 2022–2024 metų žmonių gelbėjimo vandenyje paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=620894
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palangos miesto savivaldybės 2022–2024 metų žmonių gelbėjimo vandenyje paslaugos
Nuorodos numeris:  1
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75252000  -  Gelbėjimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugos teikimo vieta – Palangos miesto savivaldybės teritorijos paplūdimiuose
įrengtose maudyklėse. Numatomas postų skaičius – 19. Postų darbo laikas: 1.
centrinėje gelbėjimo stotyje Žvejų g. 2A, Palangoje nuo gegužės 15 d. iki rugsėjo
15 d. ir gelbėjimo punkte Jūros g. 28A, Palangoje nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 15
d. kasdien visą parą; 2. gelbėjimo punkte, esančiame teritorijoje nuo S. Dariaus ir
S. Girėno iki ribos ženklo, esančio 50 m į pietus nuo jūros tilto, nuo birželio 1 d. iki
rugsėjo 15 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.; 3. gelbėjimo punktuose nuo birželio 1
d. iki rugsėjo 1 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 966942.15  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75252000  -  Gelbėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto savivaldybės teritorijos paplūdimiuose įrengtose maudyklėse
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos teikimo vieta – Palangos miesto savivaldybės teritorijos paplūdimiuose
įrengtose maudyklėse. Numatomas postų skaičius – 19. Postų darbo laikas: 1.
centrinėje gelbėjimo stotyje Žvejų g. 2A, Palangoje nuo gegužės 15 d. iki rugsėjo
15 d. ir gelbėjimo punkte Jūros g. 28A, Palangoje nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 15
d. kasdien visą parą; 2. gelbėjimo punkte, esančiame teritorijoje nuo S. Dariaus ir
S. Girėno iki ribos ženklo, esančio 50 m į pietus nuo jūros tilto, nuo birželio 1 d. iki
rugsėjo 15 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.; 3. gelbėjimo punktuose nuo birželio 1
d. iki rugsėjo 1 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 966942.15  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-10-15
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Paslaugos teikėjas privalo per 5 d d nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą – 3 proc. dydžio nuo 2022 m. pasiūlytos sumos (be PVM). Kitais metais 3 proc. dydžio garantijos užtikrinimas tų metų sumai turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 k d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos pabaigos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
2. Apmokama pagal gautus atsiskaitymo dokumentus per 20 d d iš Palangos m savivaldybės biudžeto lėšų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-05-06
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi Sutarties Šalys ir kai Paslaugos teikėjas pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją;
2. Sutarties pabaiga – 2024 m. spalio 15 d.
3. Postų darbo laikas (kiekvienais metais):
3.1. centrinėje gelbėjimo stotyje Žvejų g. 2A, Palangoje nuo gegužės 15 d. iki rugsėjo 15 d. ir gelbėjimo punkte Jūros g. 28A, Palangoje nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 15 d. kasdien visą parą;
3.2. gelbėjimo punkte, esančiame teritorijoje nuo S. Dariaus ir S. Girėno iki ribos ženklo, esančio 50 m į pietus nuo jūros tilto, nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 15 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.;
3.3. gelbėjimo punktuose nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d. kasdien nuo 9 val. iki 20 val.
4. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subtiekėjais už jų atliktus darbus. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Paslaugos teikėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Paslaugos teikėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subteikėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-15
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.