Palangos miesto savivaldybės administracijos numatomų statyti, rekonstruoti, remontuoti statinių techninės priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=634976Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=634976&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Palangos miesto savivaldybės administracijos numatomų statyti, rekonstruoti, remontuoti statinių techninės priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71520000
-
Statybos priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma einamųjų metų statinių statybos, rekonstravimo bei remonto darbų
apimtis – apie 7 mln. eurų.
apimtis – apie 7 mln. eurų.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 152892.56
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71520000
-
Statybos priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palangos miesto savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatoma einamųjų metų statinių statybos, rekonstravimo bei remonto darbų
apimtis – apie 7 mln. eurų.
apimtis – apie 7 mln. eurų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
du kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas privalo kiekvienais sutarties vykdymo metais (pirmąjį kartą – per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos) pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą 3000 Eur sumai. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas bei galioti vienerius metus nuo sutarties pasirašymo dienos. Pasirašius papildomą susitarimą ir likus ne mažiau kaip 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų iki sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumento galiojimo termino pabaigos, pateikiamas naujas 3000 Eur sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentas einamiems metams.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Už paslaugas Užsakovas apmoka iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos bei Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų dalimis pagal iki einamojo mėnesio 21 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras).
2. Už paslaugas tinkamas finansuoti Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
3. Už paslaugas, kurie netinkami finansuoti Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis – iš Palangos miesto savivaldybės administracijos biudžeto lėšų per 30 kalendorinių dienų.
4. Už paslaugas, finansuojamas ES lėšomis, Užsakovas apmoka per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš ES, bet ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų.
5. Galimas atsiskaitymas su subteikėjais.
2. Už paslaugas tinkamas finansuoti Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
3. Už paslaugas, kurie netinkami finansuoti Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis – iš Palangos miesto savivaldybės administracijos biudžeto lėšų per 30 kalendorinių dienų.
4. Už paslaugas, finansuojamas ES lėšomis, Užsakovas apmoka per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš ES, bet ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų.
5. Galimas atsiskaitymas su subteikėjais.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |