Palangos miesto savivaldybės administracinio pastato Vytauto g. 112, Palangoje, salės trečiame aukšte paprastojo remonto projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=750258Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=750258&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Palangos miesto savivaldybės administracinio pastato Vytauto g. 112, Palangoje, salės trečiame aukšte paprastojo remonto projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projektavimas vykdomas dviem etapais:
– pirmas etapas – parengiami projektiniai pasiūlymai, kurie turi būti suderinti su statytoju (užsakovu) (pagal suderintus projektinius pasiūlymus koreguojama/tikslinama projektavimo užduotis);
– antras etapas – rengiamas TDP pagal projektavimo užduotyje keliamus reikalavimus
Atliekama projekto vykdymo priežiūra
– pirmas etapas – parengiami projektiniai pasiūlymai, kurie turi būti suderinti su statytoju (užsakovu) (pagal suderintus projektinius pasiūlymus koreguojama/tikslinama projektavimo užduotis);
– antras etapas – rengiamas TDP pagal projektavimo užduotyje keliamus reikalavimus
Atliekama projekto vykdymo priežiūra
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projektavimas vykdomas dviem etapais:
– pirmas etapas – parengiami projektiniai pasiūlymai, kurie turi būti suderinti su statytoju (užsakovu) (pagal suderintus projektinius pasiūlymus koreguojama/tikslinama projektavimo užduotis);
– antras etapas – rengiamas TDP pagal projektavimo užduotyje keliamus reikalavimus
Atliekama projekto vykdymo priežiūra
– pirmas etapas – parengiami projektiniai pasiūlymai, kurie turi būti suderinti su statytoju (užsakovu) (pagal suderintus projektinius pasiūlymus koreguojama/tikslinama projektavimo užduotis);
– antras etapas – rengiamas TDP pagal projektavimo užduotyje keliamus reikalavimus
Atliekama projekto vykdymo priežiūra
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus sutartyje nenumatytoms aplinkybėms, sutartis ir projektavimo paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 2 (du) mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Bendras projekto parengimo terminas – 6 mėn.:
1. projektinių pasiūlymų parengimas, pristatymas ir suderinimas – per 2 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. techninio darbo projekto parengimas, pristatymas ir suderinimas – užsakovui pritarus projektiniams pasiūlymams, per 4 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos;
1. projektinių pasiūlymų parengimas, pristatymas ir suderinimas – per 2 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. techninio darbo projekto parengimas, pristatymas ir suderinimas – užsakovui pritarus projektiniams pasiūlymams, per 4 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos;
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimą 10 proc. dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM) per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą (-as) statybos rangos sutartį (-is).
Už atliktas projektavimo paslaugas mokėjimai atliekami tokia tvarka:
1. avansinis mokėjimas nenumatomas;
2. už I etapo projektavimo paslaugos atlikimą, sumokama 30 proc. bendros sutarties kainos per 30 k. d. nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
3. už II etapo projektavimo paslaugos atlikimą, sumokama likusi 70 proc. bendros sutarties kainos per 30 k. d. nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
4. už projekto vykdymo priežiūrą sumokama teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 k. d.
Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama statytojui informavus apie pasirašytą (-as) statybos rangos sutartį (-is).
Už atliktas projektavimo paslaugas mokėjimai atliekami tokia tvarka:
1. avansinis mokėjimas nenumatomas;
2. už I etapo projektavimo paslaugos atlikimą, sumokama 30 proc. bendros sutarties kainos per 30 k. d. nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
3. už II etapo projektavimo paslaugos atlikimą, sumokama likusi 70 proc. bendros sutarties kainos per 30 k. d. nuo paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
4. už projekto vykdymo priežiūrą sumokama teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 k. d.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-28
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vytauto g. 112, Palanga. Viešųjų pirkimų skyrius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-02-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |