Palapinės (apgyvendinimo, administracinės ir sandėliavimo) su papildoma įranga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams: Laura Sungailaitė-Jurčė
Telefonas: +370 64912635
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.cpva.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725236
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palapinės (apgyvendinimo, administracinės ir sandėliavimo) su papildoma įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39522530  -  Palapinės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Palapinės (apgyvendinimo, administracinės ir sandėliavimo) su papildoma įranga
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Apgyvendinimo palapinės su papildoma įranga
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39522530  -  Palapinės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  BA -  Bosnia And Herzegovina
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Bosnija ir Hercegovina
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Apgyvendinimo palapinės su papildoma įranga - 20 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimu siekiama įgyvendinti Europos taikos priemonę, kaip numatyta Europos Sąjungos Tarybos 2022 m. gruodžio 1 d. sprendime Nr. 2022/2353 dėl paramos priemonės pagal Europos taikos priemonę Bosnijos ir Hercegovinos ginkluotosioms pajėgoms remti.
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Ilgiausias prekių tiekimo terminas - 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos; 2. 30 dienų apmokėjimo už pristatytas prekes terminas.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Administracinės palapinės su papildoma įranga
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39522530  -  Palapinės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  BA -  Bosnia And Herzegovina
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Bosnija ir Hercegovina
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Administracinės palapinės su papildoma įranga - 5 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimu siekiama įgyvendinti Europos taikos priemonę, kaip numatyta Europos Sąjungos Tarybos 2022 m. gruodžio 1 d. sprendime Nr. 2022/2353 dėl paramos priemonės pagal Europos taikos priemonę Bosnijos ir Hercegovinos ginkluotosioms pajėgoms remti.
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Ilgiausias prekių tiekimo terminas - 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos; 2. 30 dienų apmokėjimo už pristatytas prekes terminas.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sandėliavimo palapinės su papildoma įranga
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39522530  -  Palapinės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  BA -  Bosnia And Herzegovina
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Bosnija ir Hercegovina
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sandėliavimo palapinės su papildoma įranga - 3 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimu siekiama įgyvendinti Europos taikos priemonę, kaip numatyta Europos Sąjungos Tarybos 2022 m. gruodžio 1 d. sprendime Nr. 2022/2353 dėl paramos priemonės pagal Europos taikos priemonę Bosnijos ir Hercegovinos ginkluotosioms pajėgoms remti.
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Ilgiausias prekių tiekimo terminas - 6 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos; 2. 30 dienų apmokėjimo už pristatytas prekes terminas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas už Prekių pristatymo vėlavimą dėl Tiekėjo kaltės, moka CPVA 0,03 procento nuo laiku nepateiktos Prekės kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Tiekėjas už Prekių trūkumus, kurie yra nepataisomi, moka CPVA 5 procentų baudą nuo netinkamai pristatytų Prekių kainos.
3. Tiekėjas moka CPVA už laiku nepristatytas Prekes 10 procentų baudą nuo nepristatytų Prekių.
4. Jeigu Sutartis nutraukiama dėl Tiekėjo kaltės, Tiekėjas privalo sumokėti CPVA 10 procentų baudą nuo pradinės Sutarties kainos.
5. Tiekėjas, nesuteikęs garantinių paslaugų pagal Sutarties sąlygas, sumoka Naudos gavėjui 5 procentus nuo konkrečios prekės vertės.
6. Tiekėjui neįvykdžius konfidencialumo įsipareigojimo, jis moka 5 procentus nuo pradinės sutarties kainos Šaliai, nukentėjusiai dėl to, kad tiekėjas nevykdė tokių įsipareigojimų.
7. Jeigu Sutarties vykdymo metu nustatoma, kad tiekėjas kelia grėsmę Naudos gavėjo valstybės nacionaliniam saugumui, taikoma 10 procentų bauda nuo pradinės Sutarties kainos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2023/S 051-152155
2023-610452
IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-20
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-20
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-31

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.