Palatų įranga

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Asta Naujokaitienė
Telefonas: +370 37326124
Faksas: +370 37326427
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palatų įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33158400  -  Mechanoterapijos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Palatų įranga: aparatai intermituojančiai pneumatinei kojų venų kompresijai ir kompiuterio stovas palatų vizitacijai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Aparatas intermituojančiai pneumatinei kojų venų kompresijai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33158400  -  Mechanoterapijos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Aparatas intermituojančiai pneumatinei kojų venų kompresijai, kirkis - 5 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008.
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008, pagal priemonę „Galvos smegenų kraujotakos ligų profilaktikos, diagnostikos, gydymo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“, priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-603.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kompiuterio stovas palatų vizitacijai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33192300  -  Medicininiai baldai (išskyrus lovas ir stalus)
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kompiuterio stovas palatų vizitacijai, kiekis - 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008.
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008, pagal priemonę „Galvos smegenų kraujotakos ligų profilaktikos, diagnostikos, gydymo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“, priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-603.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2021/S 198-515739
2021-683733

V dalis: Sutarties skyrimas

Pirkimo dalies Nr.: 2

Pavadinimas: Kompiuterio stovas palatų vizitacijai

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: ne
V.1)

Informacija apie neskirtas sutartis

Sutartis / partija neskirta
Negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, Tiekėjas sąskaitas faktūras teikia Pirkėjui savo sąskaita tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Jeigu moblizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
2.1. Pirkėjas tiekėjui apmoka už pristatytas, instaliuotas Prekes ir Pirkėjo personalo apmokymą naudotis Prekėmis, pasirašius „Naujo ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo aktą“.
2.2. mokėjimai atliekami per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą ir pasirašomas „Naujo ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo aktas“.
2.3. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
2.4. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
2.5. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo, instaliavimo, Pirkėjo personalo apmokymo naudotis Prekėmis ir „Naujo ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo akto“ pasirašymo diena.
3. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-24
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.