Panaudoto aliejaus surinkimo priemonių įsigyjimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvivo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Truncė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantat@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687114Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687114&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Atliekų tvarkymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Panaudoto aliejaus surinkimo priemonių įsigyjimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti panaudoto aliejaus surinkimo priemones.
Pirkimo objektas skaidomas į dvi dalis: I pirkimo dalis – talpos panaudoto aliejaus surinkimui; II pirkimo dalis – talpos panaudoto aliejaus surinkimui ir laikymui.
Tiekėjas gali pateikti pasiūlymą vienai ar abejoms pirkimo dalims.
Pirkimo objektas skaidomas į dvi dalis: I pirkimo dalis – talpos panaudoto aliejaus surinkimui; II pirkimo dalis – talpos panaudoto aliejaus surinkimui ir laikymui.
Tiekėjas gali pateikti pasiūlymą vienai ar abejoms pirkimo dalims.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 121000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Talpos panaudoto aliejaus surinkimui
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti talpas panaudoto aliejaus surinkimui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 120000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Gali būti pratęsta iki 30 kalendorinių dienų laikotarpiui sutarties 6 p. numatytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Atliekų prevencijos ir tvarkymo programos priemonė „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų surinkimo priemonėms įsigyti“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Talpos panaudoto aliejaus surinkimui ir laikymui
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti talpas panaudoto aliejaus surinkimui ir laikymui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Gali būti pratęsta iki 30 kalendorinių dienų laikotarpiui sutarties 6 p. numatytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Atliekų prevencijos ir tvarkymo programos priemonė „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų surinkimo priemonėms įsigyti“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
I pirkimo dalyje: Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas besąlygine Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu, suderintais ir priimtinais Pirkėjui. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė lygi 3500 Eur.
II pirkimo dalyje: Pardavėjas vėluodamas pristatyti prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimų neatitinkančias prekes, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita pakeisti prekes kokybiškomis, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą to nepadaro, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės.
II pirkimo dalyje: Pardavėjas vėluodamas pristatyti prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimų neatitinkančias prekes, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita pakeisti prekes kokybiškomis, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą to nepadaro, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-27
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-27
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB „VAATC", Lvivo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |