PANEVĖŽIO MIESTO VIEŠOJO KELEIVINIO TRANSPORTO POPIERINIŲ VIENKARTINIŲ BILIETŲ SPAUSDINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Panevėžio keleivinis transportas VŠĮ
304977968
Laisvės a.20
Panevėžys
35200
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Očikienė
Telefonas:
+370 45454302
El. paštas:
kristina.o@pktransportas.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.pktransportas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/77116
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698976Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698976&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Viešoji įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PANEVĖŽIO MIESTO VIEŠOJO KELEIVINIO TRANSPORTO POPIERINIŲ VIENKARTINIŲ BILIETŲ SPAUSDINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79810000
-
Spausdinimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Viešoji įstaiga "Panevėžio keleivinis transportas" numato įsigyti Panevėžio miesto viešojo keleivinio transporto popierinių vienkartinių bilietų spausdinimo paslaugas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79810000
-
Spausdinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Panevėžys
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Panevėžio miesto viešojo keleivinio transporto popierinių vienkartinių bilietų spausdinimo paslaugas. Preliminarus pirkimo objekto poreikis per visą pirkimo sutarties laikotarpį (24 mėn.) yra 9 500 000 vnt. bilietų. Paslaugos bus perkamos pagal perkančiosios organizacijos poreikį. Esant poreikiui Perkančioji organizacija gali nupirkti ir daugiau Paslaugų nei numatyta, tačiau neviršijant maksimalios pirkimo sutarties vertės.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 125000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija nereikalauja pateikti pirkimo sutarties įvykdymą užtikrinančio dokumento. Pirkimo sutartis bus užtikrinama pirkimo sutartyje nurodytomis netesybomis.
2. Paslaugos teikėjas įsipareigoja suteikti Paslaugas (pagaminti ir pristatyti užsakytus Bilietus) ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
3. Paslaugos teikėjui vėluojant suteikti Paslaugas sutartyje nustatytais terminais, Paslaugos teikėjas moka Perkančiajai orgqanizacijai 0,05 % delspinigius nuo laiku neperduotų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
4. Jeigu Perkančioji organizacija, pažeisdama Sutarties reikalavimus, vėluoja atsiskaityti su Paslaugos teikėju nustatytais terminais, Perkančioji organizacija, Paslaugos teikėjui pareikalavus, moka 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Paslaugos teikėjas įsipareigoja suteikti Paslaugas (pagaminti ir pristatyti užsakytus Bilietus) ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos.
3. Paslaugos teikėjui vėluojant suteikti Paslaugas sutartyje nustatytais terminais, Paslaugos teikėjas moka Perkančiajai orgqanizacijai 0,05 % delspinigius nuo laiku neperduotų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
4. Jeigu Perkančioji organizacija, pažeisdama Sutarties reikalavimus, vėluoja atsiskaityti su Paslaugos teikėju nustatytais terminais, Perkančioji organizacija, Paslaugos teikėjui pareikalavus, moka 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-06
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-06
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Urbšio g. 1, Panevėžys
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |