Paprastojo remonto darbai V. Krėvės pr. 104 Kaunas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras
111961453
Karaliaus Mindaugo pr. 11
Kaunas
LT-44287
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Raubienė
Telefonas:
+370 67966979
El. paštas:
rimvydas.aidukevicius@kaupa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaupa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2302
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=760941Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=760941&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Paprastojo remonto darbai V. Krėvės pr. 104 Kaunas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45300000
-
Pastatų įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paprastojo remonto darbai V. Krėvės pr. 104 Kaunas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 650000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45300000
-
Pastatų įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
V. Krėvės pr. 104 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paprastojo remonto darbai V. Krėvės er. 104 Kaunas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 650000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl objektyvių priežasčių, kurių nebuvo galima numatyti ir išvengti, darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui. Darbų atlikimas laiku tampa neįmanomas dėl objektyvių priežasčių, kai: Darbų vykdymas sustabdytas ne dėl Tiekėjo kaltės.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų. Šio reikalavimo atitikties įrodymui tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindų jo pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų ( Specialiųjų konkurso sąlygų priedas Nr. 3 ) nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų po sutarties įsigaliojimo, turi pateikti Užsakovui 10 (dešimt) proc. nuo Sutarties vertės dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimą išduotą banko arba gali sutartį užtikrinti piniginiu užstatu, kuris turi būti pervestas į Perkančiosios organizacijos sąskaitą
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Užsakovui pareikalavus Užsakovui moka 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur dydžio baudą, taip pat Užsakovas gali reikalauti delspinigių dėl vėlavimo, kurių dydis yra [0,02 %] nuo neatliktų darbų už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigiai negali būti reikalaujami, jei vėluojama dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Rangovo
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Užsakovui pareikalavus Užsakovui moka 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur dydžio baudą, taip pat Užsakovas gali reikalauti delspinigių dėl vėlavimo, kurių dydis yra [0,02 %] nuo neatliktų darbų už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigiai negali būti reikalaujami, jei vėluojama dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Rangovo
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-02
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-02
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Karaliaus Mindaugo pr.11, Kaunas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS priemonėmis. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose