Parkų priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
167371234
Laisvės g. 8
Mažeikiai
89223
LT
Asmuo ryšiams:
Gabrielė Budžienė
Telefonas:
+370 44398226
El. paštas:
gabriele.budziene@mazeikiai.lt
Faksas:
+370 44325844
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.mazeikiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6203
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641200Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=641200&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Parkų priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
77313000
-
Parkų priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įsigytų paslaugų pagalba bus tvarkomos ir prižiūrimos Mažeikių miesto parkų ir skverų viešosios erdvės.
Paslaugoms keliami reikalavimai nustatyti Techninėje specifikacijoje.specifikacijoje.
Paslaugoms keliami reikalavimai nustatyti Techninėje specifikacijoje.specifikacijoje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
77313000
-
Parkų priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Mažeikių miesto teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mažeikių miesto skverų ir parkų bei juose esančių pėsčiųjų ir dviračių takų, aikštelių, gėlynų ir želdynų, medelių, žaliųjų plotų, šiukšlinių bei tvenkinio pakrantės priežiūra.
Preliminarus šienaujamas plotas - 236225 kv. m, preliminarus pėsčiųjų (dviračių) takų plotas - 27922 kv. m, preliminarus gėlynų plotas - 270 kv. m.
Paslaugoms keliami reikalavimai ir preliminarios paslaugų apimtys nurodytos Techninėje specifikacijoje.
Preliminarus šienaujamas plotas - 236225 kv. m, preliminarus pėsčiųjų (dviračių) takų plotas - 27922 kv. m, preliminarus gėlynų plotas - 270 kv. m.
Paslaugoms keliami reikalavimai ir preliminarios paslaugų apimtys nurodytos Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD) - aktuali redakcija, patvirtinanti, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla tikrinama ne visa apimtimi, todėl tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla tikrinama ne visa apimtimi, todėl tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Mokėjimai atliekami už faktiškai suteiktas paslaugas pagal paslaugų teikėjo pateiktą PVM sąskaitą faktūrą. Užsakovas atstovas už suteiktas paslaugas apmoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. PVM sąskaita faktūra išrašoma tik atlikus ir užsakovo atstovui priėmus joje nurodytas paslaugas, kurių detalizavimas turi būti pateikiamas prie PVM sąskaitos faktūros pridedamame suteiktų paslaugų (jų dalies) priėmimo-perdavimo akte.
2. Sutarties tinkamas įvykdymas iš paslaugos teikėjo pusės yra užtikrinamas netesybomis – 10 proc. bauda nuo pradinės sutarties vertės su PVM.
2. Sutarties tinkamas įvykdymas iš paslaugos teikėjo pusės yra užtikrinamas netesybomis – 10 proc. bauda nuo pradinės sutarties vertės su PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
08:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-09-27
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
09:00
Vieta:
Laisvės g. 8, Mažeikiai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT-76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |