Pasiūlymų dėl slėptuvių, kolektyvinės apsaugos statinių ir priedangų projektavimo ir įrengimo techninio normavimo reikalavimų parengimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Ingrida Kinčiūtė- Zulgė
Telefonas:
+370 62098400
El. paštas:
ingrida.zulge@am.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=704354Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=704354&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pasiūlymų dėl slėptuvių, kolektyvinės apsaugos statinių ir priedangų projektavimo ir įrengimo techninio normavimo reikalavimų parengimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
73220000
-
Taikomosios veiklos konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama Pasiūlymų dėl slėptuvių, kolektyvinės apsaugos statinių ir priedangų projektavimo ir įrengimo techninio normavimo reikalavimų (toliau – Pasiūlymai) parengimo paslauga (toliau – Paslauga). Tikslas – sudaryti galimybes įgyvendinti Lietuvos Respublikos krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 28 straipsnio 4 ir 8 dalių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. gruodžio 29 d. nutarimo Nr. 1317 „Dėl Lietuvos Respublikos Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo įgyvendinimo“ 5 punkto nuostatas, Lietuvos Respublikos Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto 2022 m. gegužės 16 d. sprendimo Nr. 104-Spr-6 „Dėl pasirengimo užtikrinti civilinę saugą“ siūlymą Aplinkos ministerijai (toliau – Užsakovas) „spręsti klausimą dėl slėptuvių įsirengimo standarto individualių namų statytojams“, atlikti statinių civilinę saugą reglamentuojančių teisės aktų analizę ir atlikti Pasiūlymų Paslaugą. Atlikimas ne vėliau kaip iki 2023 m. rugpjūčio 4 d.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 20661.16
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73220000
-
Taikomosios veiklos konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama Pasiūlymų dėl slėptuvių, kolektyvinės apsaugos statinių ir priedangų projektavimo ir įrengimo techninio normavimo reikalavimų (toliau – Pasiūlymai) parengimo paslauga (toliau – Paslauga). Tikslas – sudaryti galimybes įgyvendinti Lietuvos Respublikos krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 28 straipsnio 4 ir 8 dalių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. gruodžio 29 d. nutarimo Nr. 1317 „Dėl Lietuvos Respublikos Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo įgyvendinimo“ 5 punkto nuostatas, Lietuvos Respublikos Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto 2022 m. gegužės 16 d. sprendimo Nr. 104-Spr-6 „Dėl pasirengimo užtikrinti civilinę saugą“ siūlymą Aplinkos ministerijai (toliau – Užsakovas) „spręsti klausimą dėl slėptuvių įsirengimo standarto individualių namų statytojams“, atlikti statinių civilinę saugą reglamentuojančių teisės aktų analizę ir atlikti Pasiūlymų Paslaugą. galutinį Pasiūlymų variantą Vykdytojas turi pateikti Užsakovui ne vėliau kaip iki 2023 m. rugpjūčio 4 d. Tiekėjo pasiūlyme nurodyta bendra pasiūlymo kaina negali viršyti prieš pradedant šio pirkimo procedūrą perkančiosios organizacijos nustatyto finansavimo, kuris yra 25 000,00 Eur (dvidešimt penki tūkstančiai eurų, 00 centų) (įskaitant PVM).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 20661.16
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-09-04
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
II.2.7) Į sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo terminas (iki 2023-08-04) ir atsiskaitymo terminas (30 d.)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Atsiskaitymo tvarka:
1.1. Užsakovas ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) dienų po sutarties sudarymo dienos išmoka 30 (trisdešimt) procentų dydžio avansą;
1.2. likusi suma sumokama ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
2. Tiesioginio atsiskaitymo Vykdytojo pasitelkiamiems subtiekėjams galimybės įgyvendinamos sutartyje nurodyta tvarka.
3. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta paslaugų ir sumokėti Užsakovui 10 (dešimt) procentų sutarties vertės dydžio baudą.
4. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 (dvi šimtosios) procento nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną.
5. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 (dvi šimtosios) procento nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
1.1. Užsakovas ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) dienų po sutarties sudarymo dienos išmoka 30 (trisdešimt) procentų dydžio avansą;
1.2. likusi suma sumokama ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos;
2. Tiesioginio atsiskaitymo Vykdytojo pasitelkiamiems subtiekėjams galimybės įgyvendinamos sutartyje nurodyta tvarka.
3. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta paslaugų ir sumokėti Užsakovui 10 (dešimt) procentų sutarties vertės dydžio baudą.
4. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 (dvi šimtosios) procento nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną.
5. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 (dvi šimtosios) procento nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-07-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, LT-01105.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |