Pasvalio r. sav., Pasvalio apyl. sen., Kiemelių k., Girniūnų gatvės ir Ragujų k., Gaidynės gatvės atkarpų kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pasvalio rajono savivaldybės administracija
188753657
Vytauto Didžiojo a. 1
Pasvalys
39143
LT
Asmuo ryšiams:
Svajūnė Kairytė
Telefonas:
+370 69910249
El. paštas:
svajune.kairyte@pasvalys.lt
NUTS kodas:
LT025 -
Panevėžio apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.pasvalys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6806
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=768670Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=768670&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pasvalio r. sav., Pasvalio apyl. sen., Kiemelių k., Girniūnų gatvės ir Ragujų k., Gaidynės gatvės atkarpų kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Pasvalio r. sav., Pasvalio apyl. sen., Kiemelių k., Girniūnų gatvės ir Ragujų k., Gaidynės gatvės atkarpų kapitalinio remonto darbus (toliau tekste – Darbai). Išsamus Pirkimo objekto aprašymas, reikalavimai nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“ specialiųjų pirkimo sąlygų 3 priede „Sąnaudų kiekių žiniaraštis“.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT025 -
Panevėžio apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pasvalio r. sav., Pasvalio apyl. sen., Kiemelių k., Girniūnų gatvė ir Ragujų k., Gaidynės gatvė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Pasvalio r. sav., Pasvalio apyl. sen., Kiemelių k., Girniūnų gatvės ir Ragujų k., Gaidynės gatvės atkarpų kapitalinio remonto darbus (toliau tekste – Darbai). Išsamus Pirkimo objekto aprašymas, reikalavimai nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“ specialiųjų pirkimo sąlygų 3 priede „Sąnaudų kiekių žiniaraštis“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Rangovas, ne vėliau nei per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo, turi parengti ir pateikti Užsakovui Darbų vykdymo grafiką (toliau – grafikas).
- Rangovas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo pateikia Sutarties 3.4 p. nurodytą Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo suma nurodyta Sutarties 3.4 papunktyje. Jei Rangovas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Rangovas atsisakė sudaryti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai pagal šį punktą yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
- Rangovas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo pateikia Sutarties 3.4 p. nurodytą Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo suma nurodyta Sutarties 3.4 papunktyje. Jei Rangovas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Rangovas atsisakė sudaryti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai pagal šį punktą yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-20
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-20
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
35175
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |